Optimizarea ratei de conversie in ecommerce

In orice activitate de comert electronic, succesul afacerii consta in transformarea vizitatorilor site-ului in cumparatori. Rata de conversie este definita ca procentul de vizitatori care ajung pe site-ul tau si finalizeaza o actiune dorita. Iata care sunt conversiile tipice pentru un site web de comert electronic:

  • Vanzare online.
  • Un utilizator care adauga un produs in cosul sau.
  • Un utilizator care adauga un articol pe lista de dorinte.
  • Inscrieri prin e-mail.
  • Partajarea social media.

Modalitati de a creste rata de conversie in ecommerce

Sunt mai multe modalitati prin care poti optimiza rata de conversie pe site-ul tau. Iata care sunt cateva dintre modalitatile pe care le poti pune in aplicare rapid si simplu:

Foloseste imagini si videoclipuri de inalta calitate in paginile de produse

Gandeste-te ce vrei sa vezi atunci cand cumperi un produs. Cand faci cumparaturi online, nu poti sa atingi produsul si nu-l poti testa. Cel mai bun lucru pe care il poti face este sa arati o imagine sau un videoclip detaliat, astfel incat clientul sa stie exact ce primeste.

Ofera livrare gratuita

Cumparatorii online se asteapta la un anumit standard cu care s-au obisnuit pe site-urile mari de comert electronic. Daca magazinul tau nu ofera transport gratuit, clientii vor cauta produsele in alta parte, pentru ca stiu ca exista site-uri care le ofera acest lucru. Pe piata de astazi, transportul gratuit este o necesitate absoluta! Nu esti sigur ca iti permiti sa oferi transport gratuit? Retine ca acesta este adesea un joc psihologic. Fie oferi transport gratuit la cumparaturi peste o anumita suma, fie cresti usor pretul produselor pentru a-ti acoperi cheltuielile de livrare.

Ofera cupoane de reducere cu valabilitate limitata

Ofera coduri de reducere pe care clientii le pot utiliza la finalizarea comenzii pentru o perioada limitata de timp. Cand codul este pe cale sa expire, cumparatorii se vor grabi sa faca achizitia fara sa fie distrasi de alte site-uri sau alte produse.

Adauga continut de calitate

Adauga continut util si valoros pe site-ul tau. Cu cat oferi mai multe informatii clientului tau, cu atat sunt mai multe sanse ca el sa cumpere de la tine (spre deosebire de un concurent care nu ofera la fel de multe detalii). Acest lucru include scrierea de continut de calitate pe paginile de destinatie ale produselor, dar si pe blog pentru a educa si informa publicul tinta. Acest lucru te ajuta, de asemenea, la cresterea traficului organic, fiind si o buna strategie SEO.

Ai nevoie de continut de calitate? Noi te putem ajuta.

Permite clientilor sa adauge review-uri

In general, oamenii cauta pareri despre un produs inainte de a-l achizitiona. S-a dovedit ca produsele care contin review-uri sunt mai cumparate decat cele care nu au nicio recenzie. Pentru a indemna clientii sa isi spuna parerea despre produsul cumparat, le poti oferi un cod de reducere pentru urmatoarea achizitie, ca recompensa pentru furnizarea unei recenzii. De asemenea, cere clientilor sa iti transmita orice reclamatie, astfel incat sa ai posibilitatea de a aborda orice probleme, deoarece acest lucru te va ajuta sa primesti recenzii mai pozitive.

Foloseste un software de chat live

Acest lucru poate creste conversiile, dar daca alegi sa utilizezi un software de live chat, asigura-te ca un agent este disponibil in timpul programului de lucru pentru a raspunde imediat clientilor care solicita ajutor. Nu lasa software-ul sa intre in modul care spune ca esti momentan indisponibil. Daca nu poti fi prezent pe chat in orele de lucru, cel mai bine este sa renunti la aceasta optiune si sa indemni clientii sa foloseasca un formular de contact.

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.