SERVICII SEO

Preturi pentru oferta SEO

Un buget pentru promovare online nu se stabileste usor, in special cand vine vorba de strategii SEO. Intrebarea “cat costa SEO?” ne este adresata destul de des si raspunsul nu poate fi unul exact din mai multe motive. Depinde in mare masura de tipul de site pe care il ai, daca detii o afacere mica sau companie mare care are multi competitori si multe altele. Desi mecanica si setul de instrumente pentru SEO sunt destul de asemanatoare pentru majoritatea proiectelor, exista foarte multe variabile de care trebuie sa tinem cont atunci cand construim o strategie si stabilim un buget. Adesea, este dificil sa estimam cu adevarat costul si rentabilitatea investitiei unui proiect SEO la inceput. De aceea, iti oferim o serie de pachete SEO care ne ajuta sa punem bazele unui proiect si stabilim impreuna strategia pe care o vom urma pentru a asigura succesul afacerii tale.

Intelegerea variabilelor despre oferta SEO

Avand mai multe pachete SEO cu preturi diferite, poate fi dificil sa stabilesti care este cea mai potrivita oferta pentru tine. Pentru a face cea mai buna alegere si pentru a intelege mai bine care este importanta SEO pentru afacerea ta, ne poti contacta folosind formularul prezent pe pagina sau la numarul de telefon afisat pe site. Iata cateva dintre variabilele care pot influenta strategia SEO si bugetul tau:
Dimensiunea site-ului tau. Un magazin de comert electronic cu mii de pagini va genera mult mai multa munca decat un site care este format din 10 pagini.
Obiectivele tale. Unele site-uri web au nevoie de cateva modificari de baza si continut de calitate care sa le ajute sa fie mai bine vazute de Google, in timp ce altele au un obiectiv bazat pe rezultate, ceea ce inseamna ca necesita mai multe resurse pentru o campanie SEO agresiva.
Industria ta. Unele industrii sunt mai competitive decat altele, ceea ce face ca si cuvintele lor cheie sa fie mai competitive.

Care sunt elementele si termenii cheie inclusi in SEO?

O strategie SEO poate include mai multe elemente importante iar cele folosite cel mai des sunt prezentate mai jos

Backlinks

Numarul total de linkuri catre site-ul tau. In general, acestea sunt considerate „voturi” de pe alte site-uri web. Fiecare dintre aceste voturi comunica motoarelor de cautare ca site-ul tau are un continut valoros si credibil. A avea un backlink de pe un site web de incredere si autoritar, este foarte benefic.

Click-uri

numarul de clicuri date de persoane pentru a-ti vizita site-ul. Pentru SEO, o rata de clic ridicata arata ca strategia abordata este eficienta. Pe de alta parte, daca multi oameni vad rezultatul cautarii tale, dar nimeni nu face clic pe el, este o risipa de efort. Scopul este de a determina oamenii sa interactioneze cu site-ul si continutul tau.

Creare de conținut

Cu cat ai mai mult continut pe site-ul tau, cu atat este mai probabil ca vizitatorii sa ramana pe pagini si sa navigheze. Continutul poate include postari de blog, articole legate de industria sau nisa ta, descrieri de categorii, tutoriale si ghiduri, infografii, videoclipuri si podcast-uri. Cea mai usoara metoda este sa incepi cu un blog si sa te extinzi la diferite tipuri de media odata ce publicul tau creste.

Rată de conversie

Cu cat creste numarul de oameni care iti viziteaza site-ul si cumpara produsul sau serviciul, cu atat rata de conversie este mai buna. O strategie SEO agresiva poate imbunatati acest numar.

Etichete HTML

Etichetele se refera la elemente de cod care invata motoarele de cautare cum sa „citeasca” continutul tau. Acestea includ aspecte precum etichete de titlu, meta descriere, etichete antet si etichete de imagine care sunt invizibile pentru cititorul obisnuit, dar ajuta motoarele de cautare sa-ti clasifice in mod corespunzator continutul.

Link Building

Aceasta strategie implica procesul de a obtine link-uri pe alte site-uri, pentru a transmite motoarelor de cautare ca esti o resursa de calitate pe care alte pagini ar trebui sa o citeze. SeoPack te poate ajuta sa faci publicitate afacerii tale prin postari importante care te vor ajuta sa cresti in clasamentul rezultatelor Google.

SEO Local

Pentru companiile care au o locatie fizica sau se adreseaza unei anumite zone geografice, SEO local este o strategie excelenta care te ajuta sa sporesti vizibilitatea afacerii tale intr-o anumita zona. Acest lucru este important pentru medici, cabinete medicale, avocati, restaurante, instalatori si multe altele.

Trafic Organic

Acesta este termenul folosit pentru a descrie cate vizite de pe un site provin din rezultatele naturale ale unui motor de cautare, spre deosebire de anunturile platite. Cu SEO, poti genera trafic gratuit in mod regulat, dar nu este total instantaneu. Este nevoie de eforturi sustinute pentru a vedea rezultate consecvente.

Audit SEO

Efectuarea unui audit SEO presupune analizarea prezentei tale pe web si evaluarea performantei generale in raport cu paginile aflate in rezultatele cautarii. Poate fi necesara o campanie SEO pentru a aborda orice problema si pentru a crea un plan de implementare care va avea rezultate masurabile.

Cercetarea cuvintelor cheie SEO

Acesta este un concept de baza care implica descoperirea celor mai populare cuvinte si fraze pe care oamenii le introduc in browserul lor atunci cand efectueaza o cautare, astfel incat sa le poti integra in continutul site-ului tau.

SEO Tehnic

Pe langa cuvintele cheie si continut, SEO tehnic implica aspecte precum imbunatatirea vitezei de incarcare a site-ului tau web si compatibilitatea cu dispozitivele mobile. Daca un site este mai usor de inteles pentru un motor de cautare, acesta ii va oferi un tratament preferential in ceea ce priveste clasamentul.
CERE OFERTA SEO
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.
map-markerpie-chartlinklistfunnel