Optimizare seo pentru magazinele online

Optimizare SEO pentru magazinele online

Nu exista nicio indoiala ca o clasificare mai ridicata decat concurentii dvs. pe Google este o necesitate. Dar, daca nu stiti sfaturi si trucuri de Optimizare SEO care va vor aduce magazinul online in top? Daca pierdeti din clicuri, probabil veti pierde si din vanzari.

Indiferent daca incepeti pur si simplu cu un nou site web sau imbunatatiti un site existent, acest ghid complet ofera sugestii tactice utile pentru imbunatatirea cunostintelor dvs. Optimizare SEO.

Acum, fiind pe prima pagina nu este suficient. Trebuie sa fiti pe locul 1.

In 2011, Search Engine Watch a raportat ca un studiu de cercetare efectuat de Optify a descoperit ca “site-urile web aflate pe primul loc au primit o rata medie de clic (CTR) de 36,4%; numarul doi a avut un CTR de 12,5%; iar numarul trei a avut un CTR de 9,5%. ”

Un alt studiu realizat de Gabe Donnini la Marketing Land anul trecut a sustinut concluziile lui Optify. A aratat ca “ponderea impresiilor provenind din prima pozitie este aproape dubla fata de cea de a doua pozitie, ilustrand cu adevarat valoarea pe care o detine prima pozitie”. Ce inseamna asta? Daca nu aveti o strategie puternica de Optimizare SEO, veti pierde din impresii de brand, clicuri si vanzari.

Cititi acest ghid pas cu pas pentru a invata cum sa ridicati in top site-ul dvs.

Partea 1 din procesul Optimizarii SEO: Cercetare

Inainte de a incepe orice activitate SEO (on-site si off-site), trebuie sa incepeti cu cercetarea – cercetarea de cuvinte cheie si cercetarea competitorilor.

De ce?

Cercetarea este cea mai importanta piesa din SEO. Directionarea cuvintelor gresite poate sa va distruga campania, generand trafic de calitate scazuta si putine conversii, si nici o afacere nu doreste asta!

A: Cercetarea cuvintelor cheie

Exista trei domenii principale pe care trebuie sa va concentrati asupra efectuarii cercetarii de cuvinte cheie:

1. Gasiti cuvinte cheie pentru pagina dvs. de pornire si paginile de produse

Cand vine vorba de optimizarea celor mai importante pagini ale site-ului dvs., trebuie sa luati in considerare relevanta, volumul cautarilor si dificultatea de clasificare.

Va sugeram sa mergeti pe cuvinte cheie foarte relevante pentru marca sau produsele dvs., care au o potrivire exacta pentru cautare (local, nu global) in instrumentul Google AdWords gratuit pentru cuvinte cheie, si care au un scor redus de dificultate din instrumentul de cuvinte cheie Moz.

Aveti grija sa nu alegeti cuvinte cheie prea generale sau prea competitive. Daca potrivirea este prea generala, probabil ca veti avea un bounce rate mare si o rata de conversie scazuta din cauza faptului ca utilizatorii fac clic pe site-ul dvs. si nu gasesc ceea ce cauta. In plus, daca urmariti cuvinte cheie cu concurenta mare, va dura mult timp pana veti obtine un loc in top (daca se va intampla vreodata).

De exemplu, daca fabricati filtre de cafea “naturale”, nu trebuie sa mergeti dupa cuvinte cheie generale precum “cafea”, “cafea naturala” sau “cafea organica”, deoarece acestea nu sunt cuvinte cheie specifice pentru persoanele care cauta filtre de cafea. De asemenea, acele cuvinte cheie au o concurenta ridicata, iar site-ul dvs. probabil ca nu se va ridica deasupra producatorilor mari de cafea.

2. Identificati cuvintele cheie pentru subiectele de blog

Crearea continutului blogului va poate ajuta sa clasificati afacerea dvs. de comert electronic pentru cuvinte cheie suplimentare, care ar putea sa nu aiba loc pe site-ul dvs. principal. In plus, puteti utiliza cuvinte cheie long-tail pe blogul dvs.

Care sunt cuvintele cheie long-tail? Acestea sunt cautari unice pe care oamenii le folosesc pentru a gasi lucruri online. Ele sunt alcatuite din mai multe cuvinte.

De exemplu, ar parea o idee buna sa incercati sa clasificati cuvantul “cafea” daca vindeti boabe de cafea; totusi, datele arata ca termenii de cautare “populari”, cum ar fi “cafea”, compun “mai putin de 30% din cautarile efectuate pe web”. Aici vor intra in joc cuvintele cheie long-tail.

Cuvinte cheie populare vs longtail trafic

Potrivit lui Moz, “Restul de 70% se afla in ceea ce se numeste ‘long-tail’. Long-tail contine sute de milioane de cautari unice care ar putea fi efectuate de cateva ori intr-o anumita zi, dar, luate impreuna, ele cuprind majoritatea cererii mondiale de informatii prin intermediul motoarelor de cautare “.

Avand in vedere acest lucru, urmariti cuvinte cheie long-tail care au potrivire exacta (locala, nu globala) si scor redus de dificultate. Dupa ce ati epuizat lista respectiva, puteti incepe sa vizati cuvintele cheie cu volum mai mic, care sunt inca relevante.

Nota: nu ar trebui sa confundati niciodata paginile dvs. web sau mesajele dvs. de blog cu cuvinte cheie. Cand scrieti pentru blogul dvs., concentrati-va pe dezvoltarea unui continut extraordinar pe teme pe care oamenii vor dori sa le citeasca si sa le impartaseasca.

In esenta, scrieti mereu pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare. Algoritmul Google recompenseaza acum site-urile care creeaza continut excelent, si penalizeaza site-urile care folosesc alte tactici care pot fi vazute ca manipulative.

3. Evitati canibalizarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie de tip canibalizare apar atunci cand mai multe pagini ale aceluiasi site incearca sa se clasifice pentru acelasi cuvant cheie.

Intr-un post despre SEO on page, Sean Work noteaza “Problema cu acest lucru este ca este confuz pentru motoarele de cautare. Motoarele de cautare sunt fortate sa aleaga ce pagina este mai importanta pentru respectivul cuvant cheie, din grupul de pagini web. Acest lucru va slabeste capacitatea de a obtine trafic pentru respectivul cuvant cheie. ”

Deci, ce inseamna asta? Inseamna ca nu ar trebui sa scrieti nici macar o postare pe blog utilizand un cuvant cheie pe care v-ati concentrat in paginile din partea principala a site-ului dvs.

Pentru a evita canibalizarea cuvintelor cheie, listati fiecare pagina a site-ului dvs. intr-un fisier, cu cuvintele cheie pe care incercati sa le clasificati. Daca sortati coloana de cuvinte cheie, nu ar trebui sa vedeti dublarea cuvintelor cheie exacte.

B: Cercetarea concurentilor

Dupa ce ati facut cercetarea cuvintelor cheie, sunteti pe jumatate acolo! Acum este momentul sa desfasurati cercetari concurente. Ar trebui sa aveti in vedere:

1. Ce cuvinte cheie urmaresc principalii dvs. competitori?

Alcatuiti o lista de cuvinte cheie pe care concurentii dvs. par sa le utilizeze cu strategia SEO. De asemenea, ar trebui sa urmariti daca au Domain Authority (DA) mai mare decat dvs. Paginile lor web au Page Authorities (PA) mai mari decat ale dvs.?

Din fericire, Moz face acest lucru sa fie foarte usor pentru dvs. Puteti gasi informatiile prin instalarea Toolbar-ului Moz care este gratuita.

Domain Authority si Page Authority

Mai sus puteti vedea informatii despre PA si DA, dar si alti metrici, precum numarul de domenii care au link catre site-ul respectiv.

In cazul in care concurentii dvs. au Domain Authority sau Page Authority mult mai mari decat dvs., ar putea fi o idee buna sa va concentrati asupra altor cuvinte cheie, deoarece concurenta impotriva lor va fi foarte dificila.

2. De unde iau competitorii link-urile?

Un lucru foarte important pe care trebuie sa-l faceti, este sa alcatuiti o lista cu site-urile pe care concurentii dvs. le folosesc pentru inbound links.

Pentru a alcatui aceasta lista, puteti utiliza un instrument precum Open Site Explorer – Inbound Links:

La tab-ul “inbound links” o sa puteti vedea profilul de linkbuilding al site-ului respectiv, dupa cum apare in imaginea de mai jos.

Analiza linkbuilding competitori

Puteti incerca sa obtineti un link de pe aceste site-uri, de asemenea, prin campanii de blogger, prin presa sau prin crearea de pagini proprii ale companiei. Nu va faceti griji; exista mai multe informatii despre blogger outreach si despre mediatizare mai tarziu in acest ghid!

Inainte de a ajunge la site-urile din lista, intai stergeti orice site care are un scor redus DA. Obtinerea unui inbound link de la un site cu un scor redus de DA poate afecta clasamentul dvs. deoarece Google poate suspecta ca un site rau se leaga de dvs. pentru ca aveti si dvs. un site rau. E bine de stiut, nu?

3. Care este arhitectura site-ului lor?

Uitati-va la arhitectura site-urilor concurente. Cum arata navigatia lor? Cat de adanc isi fac legaturile? Magazinele de comert electronic ar trebui sa acorde o atentie deosebita arhitecturii pentru:

  • Produse populare dintr-o anumita categorie
  • Produse asemanatoare
  • Cele mai apreciate produse
  • Produse Vizualizate Recent

Odata ce aveti o idee despre modul in care cele mai mari companii din industria dvs. isi organizeaza arhitectura, puteti decide daca doriti sa mergeti pe acelasi traseu, sa urmariti acelasi traseu cu modificari sau sa calatoriti pe un traseu complet diferit.

Potrivit lui Moz, “cele mai multe persoane care fac Optimizare SEO, sustin ca paginile ingropate foarte adanc in arhitectura ar putea sa nu primeasca suficient link juice pentru a fi vizibile in clasamentul motorului de cautare. Cu siguranta, este adevarat ca prin imbunanatirea continutului arhitecturii, puteti sa va imbunatatiti pozitia in cautari.”

Deci, daca vedeti concurenti majori cu arhitectura de navigatie profunda, nu ar trebui sa ii copiati pur si simplu doar pentru ca sunt un brand mare.

4. Din perspectiva strategica, cum puteti diferentia site-ul dvs.?

Aceasta intrebare este strans legata de ceea ce am discutat despre arhitectura site-ului. Ce puteti face pentru site-ul dvs., ca sa va faca diferit si mai bun decat concurentii dvs.? Puteti imbunatati arhitectura de navigare? Cum puteti face site-ul dvs. mai social? Veti adauga un blog daca concurentii dvs. nu au unul? Faceti o lista de actiuni pe care le puteti lua pentru a va asigura ca site-ul dvs. este mai bun pentru consumatori decat al lor.

Partea 2: Identificarea problemelor curente

Dupa ce ati efectuat cercetarea cuvintelor cheie si a competitorilor dvs., este timpul sa incepeti sa va revizuiti site-ul pentru probleme care trebuie rezolvate. Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa va concentrati in etapa de audit sunt:

A: Gasiti rapid erori de site

Imi place sa folosesc Screaming Frog pentru a gasi orice erori de site web. Screaming Frog este gratuit si va scana link-uri site-ului, imagini, CSS, script-ul si aplicatii dintr-o perspectiva SEO. “Apoi, va va oferi un rezumat de date, inclusiv erori, redirectionari, pagini duplicat, si asa mai departe.

Cele mai importante erori pe care doriti sa le corectati rapid includ:

  • Redirectionarea oricarei pagini 404 la continutul real
  • Modificarea redirectionarilor de 302 la redirectionari 301
  • Actualizarea paginilor de continut duplicat, a meta-titlurilor si a meta-descrierilor

Screaming Frog va va ajuta sa identificati erorile de mai sus si multe, multe alte erori de site care va vor ajuta sa va imbunatatiti Optimizarea SEO, gradul de utilizare generala si rata de conversie.

B: Determinati viteza site-ului dvs.

Odata ce ati avut grija de greselile mari, este timpul sa va concentrati asupra vitezei site-ului.

Vizitatorii nu vor sta sa astepte incarcarea unui site lent. Clientii dvs. vor reveni la Google pentru a gasi un site web mai rapid, care va fi probabil un concurent!

De fapt, cercetarile arata ca 40% dintre oameni abandoneaza un site care dureaza mai mult de 3 secunde sa se incarce! Nu pierdeti clientii din cauza unui site lent!

De aceea este foarte important ca site-ul dvs. sa se incarce rapid. Daca aveti nevoie de o modalitate de a testa viteza site-ului dvs., utilizati un instrument gratuit care este pus la dispozitie chiar de google, iar acesta se numeste PageSpeed Insights, si poate determina atat viteza de incarcare pe desktop cat si pe partea mobila.

PageSpeed Insights

Daca nu reusiti sa atingeti acel minim de 85% in PageSpeed, puteti creste viteza prin achizitionarea unui spatiu mai mare de server, folosind un alt CMS (de exemplu, Magento este lent, in timp ce WooCommerce este cunoscut ca fiind rapid) sau reducerea imaginilor si dimensiunilor fisierului. In orice caz, primiti indicatii in rezultatul acelui scan, despre ce puteti imbunatati pentru a mari viteza site-ului.

Partea 3: Optimizarea SEO On-Page


In timp ce optimizarea Off-Page (adica crearea de link-uri) este importanta, optimizarea On-Page este la fel de importanta. Optimizarea On-Page include toate actiunile pe care le intreprindeti in propriile pagini web pentru a ajuta site-ul dvs. sa aiba un rang mai bun.

Cand vine vorba de optimizarea On-Page, exista opt obiective cheie pe care trebuie sa va concentrati:

  • Optimizarea cuvintelor cheie
  • Structura site-ului
  • Internal Linking
  • Usabilitatea
  • Versiunea mobila a site-ului
  • Recenzii clienti
  • Rich Snippets
  • Integrare Social Media

A: Optimizarea SEO a cuvintelor cheie

Asa cum am mentionat mai devreme in acest ghid, doriti sa va optimizati paginile si blogurile pe site pentru un singur cuvant cheie. Pentru a optimiza o pagina, trebuie sa va asigurati ca pagina contine cuvantul cheie in locatii strategice, inclusiv:

  • Titlul paginii
  • Header
  • Subcapitole (subheader)
  • Paragraf
  • Descrieri de produse
  • Numele imaginilor
  • Text-ul ALT al imaginilor
  • Titlul si descrierea Meta
  • URL-uri

Cand creati adrese URL, asigurati-va ca sunt usor de utilizat. Asta inseamna ca acestea ar trebui sa includa cuvinte reale (cuvantul dvs. cheie) si nu o multime de numere si alte semne.

De asemenea, amintiti-va ca titlul si descrierile dvs. meta nu ar trebui sa fie fara inteles sau sa fie pline de cuvinte cheie. Ele ar trebui sa se citeasca ca un anunt, deoarece cu cat este mai mare rata de clic (CTR), cu atat mai sus va va plasa in Google. Are sens, nu?

De exemplu, atunci cand cautam “mancare pentru caini”, iata doua listari care apar in google.ro:

Care dintre aceste doua descrieri v-ar face sa dati clic? Cel plin de cuvinte cheie sau cel care va atrage cu un beneficiu (ce este mai bun si mai indicat pentru animalutul dvs.)? Odata ce actionati asa, optimizarea On-Page incepe sa aiba mai mult sens.

B: Structura site-ului din punct de vedere a optimizarii SEO

Daca construiti un site web de la baza sau executati un re-design, arhitectura informatiilor este o necesitate. Am vorbit putin despre arhitectura, dar sa ne adancim un pic in acest subiect, fiind unul foarte important.

Dupa cum stiti, arhitectura poate afecta in mod dramatic utilizabilitatea, clasamentul si conversiile site-ului dvs. web. in plus, o planificare adecvata va va largi liniile de produse in viitor. Acest lucru este valabil mai ales in cazul site-urilor de e-commerce, din cauza dimensiunii mari a acestora.

Cu ajutorul utilizabilitatii, folositi un instrument precum LucidChart pentru a crea o diagrama a arhitecturii de informatii a site-ului dvs.

Concentrati-va pe crearea unei “arhitecturi plate” pentru site-ul dvs., ceea ce inseamna un design care necesita cat mai putine clicuri posibil pentru a trece de la pagina dvs. de pornire la pagina dvs. de produs. In acest fel, cantitatea maxima de “link juice” sau de autoritate va trece de la pagina dvs. de pornire la pagina dvs. de produs prin link-uri interne.

Arhitectura site-ului

Apoi, luati-va concluziile din cercetarea de cuvinte cheie pe care ati facut-o la inceput, si bazati arhitectura pe cuvintele cheie directionate intr-un mod care ofera inca clientilor si motoarelor de cautare o cale logica de la pagina de pornire, la paginile de produs.

De exemplu, daca rulati un magazin online de hrana pentru animale de companie, structura site-ului dvs. ar putea arata astfel:

exemplu de internal links

Desigur, aceste exemple sunt foarte simple, iar site-ul dvs. poate fi mai complex. Daca va blocati in totalitate, contactati comunitatea SEO de aici de la SeoPack.ro, sau sectiunea de comentarii de la sfarsitul acestui articol, pentru a va asigura ca iese bine de la prima incercare.

Layout-ul ilustrat mai sus are, evident, linkuri de la pagina de pornire pana la pagina de produs. De asemenea, este utila legarea paginilor si a categoriilor pentru distribuirea de “link juice” la paginile care au o prioritate mai mare pentru clasament.

C: Link-uri interne

Urmatorul pas este internal linking. S-ar putea sa nu fi auzit de asta inainte, dar sunt sigur ca stiti ce este. Acesta este momentul in care conectati paginile site-ului dvs. web la alte pagini din site-ul dvs.

Internal linking va permite sa va stabiliti propriul text ancora, care va poate ajuta sa va clasificati pe cuvintele cheie de top.

Structura optimizare seo linkuri interne

Cu toate acestea, atunci cand vine vorba de internal linking, trebuie sa fiti sigur ca o veti folosi intr-o masura destul de redusa. Daca umpleti toate paginile dvs. cu link-uri interne, Google va crede ca incercati sa faceti ceva suspect. Google este inteligent si algoritmul va intelege acest lucru. Mai degraba, ar trebui sa plasati legaturi interne doar acolo unde este natural sa faceti acest lucru, si sa nu faceti abuz de acestea.

In plus, nu adaugati o multime de link-uri cu acelasi text de ancorare exacta. Google cauta varietate de text de ancora atat din legaturile interne, cat si din cele externe.

In sfarsit, odata ce ati finalizat site-ul dvs., ar trebui sa creati si sa trimiteti o harta a site-ului (sitemap) la Google, astfel incat acesta sa poata accesa cu crawlere intregul dvs. site si sa indexeze fiecare pagina.

D: Utilizabilitatea

Utilizabilitatea este super-importanta pentru SEO si pentru a face vizitatorii site-ului fericiti. Daca magazinul dvs. online are o utilizabilitate excelenta, clientii dvs. vor incepe sa viziteze in mod repetat site-ul, ceea ce va si doriti!

Experienta extraordinara a utilizatorilor inseamna ca un site web este usor de utilizat, distractiv si util. O experienta extraordinara a utilizatorilor inseamna, de asemenea, ca utilizatorii dvs. vor petrece mai mult timp pe acesta.

O parte din testarea utilizabilitatii dvs. ar trebui sa includa asigurarea faptului ca exista cat mai putini pasi in procesul de plata, garantand ca procesul de verificare functioneaza fara probleme, oferind vizitatorului dvs. modalitati rapide de a va contacta, si fiind simplu pentru vizitatori sa navigheze catre alte informatii importante; garantand incarcarea rapida a site-ului.

Va recomandam sa utilizati un widget live chat. Acest lucru functioneaza bine pentru ratele de conversie si, de asemenea, creste timpul mediu pe site pe sesiune, ceea ce este excelent pentru optimizarea SEO.

Daca sunteti in cautarea unui chat live, incercati Olark.

E: Versiunea mobila a site-ului

Multi oameni nu numai ca navigheaza pe web, dar fac si cumparaturi prin dispozitive mobile, ceea ce inseamna ca este foarte important sa aveti o versiune mobila a site-ului dvs.

Aveti nevoie de convingere? Verificati aceste statistici:

  • 31% dintre utilizatorii de Internet mobil “in majoritate” intra online folosind telefoanele.
  • 61% dintre clientii care viziteaza un site care nu are versiune pentru dispozitive mobile, vor merge probabil la site-ul unui concurent.
  • 58% dintre utilizatorii mobili se asteapta ca site-urile mobile sa se incarce cat mai repede, sau mai repede decat site-urile desktop.

Multe companii au avut probleme cu versiunile mobile ale site-urilor lor. Deoarece au produs continut duplicat, ele creeaza probleme de SEO si afecteaza algoritmul Google pentru clasare.

Odata cu aparitia unui design usor de utilizat, puteti codifica un site astfel incat acesta sa functioneze pe orice dispozitiv (desktop, tableta, telefon mobil) fara a crea mai multe site-uri. Aceasta este o veste buna pentru site-urile de comert electronic.

Daca nu aveti un dezvoltator web, puteti cumpara si personaliza un sablon de design receptiv din Themeforest.net, sau orice alt site de template-uri.

Themeforest are o selectie deosebit de buna de template-uri de comert electronic, care indeplinesc si conditiile pentru partea de optimizare SEO, ceea ce inseamna ca aceste teme sunt responsive.

F: Recenzii ale clientilor

Desigur, o baza pentru orice site de e-commerce este recenzia clientilor pentru fiecare produs.

Potrivit Internet Retailer, puteti creste rata de conversie a comertului electronic cu 14-76% prin adaugarea de recenzii despre produse la magazinul dvs. online. Studiul Jupiter a constatat, de asemenea, ca 77% dintre consumatori citesc recenzii inainte de a cumpara online.

In plus fata de cresterea numarului de conversii, recenziile clientilor au, de asemenea, un impact pozitiv asupra optimizarii SEO, deoarece mai multe recenzii inseamna mai mult continut, si recenzii frecvente inseamna continut proaspat, ceea ce pentru Google este o placere.

Pentru a obtine mai multe recenzii ale clientilor, puteti utiliza un plugin bazat pe recompense, cum ar fi optiunea WooTheme Review for Discount.

De asemenea, puteti trimite un e-mail la cateva zile dupa ce un client a primit un produs, pentru a-l intreba daca are nevoie de ajutor, daca nu, il puteti ruga sa lase un review despre produsul cumparat.

Aceste trucuri simple va vor ajuta in optimizarea SEO.

G: Rich snippets

Daca ati folosit recent Google, ati observat probabil rezultate care arata in felul urmator:

Rich Snippet

Acestea sunt “rich snippets” si au un impact imens asupra clasamentului unui site.

Exista tipuri de rich snippets pentru autori, informatii de afaceri, evenimente, albume muzicale, persoane, produse, retete, recenzii si videoclipuri.

Rich snippets sunt biti codati in HTML, care spun motoarelor de cautare ce ar trebui sa poata intelege utilizatorii in legatura cu site-ul dvs., inainte de a face click si de al vizita.

Cand utilizatorii vad rezultate in Google cu imagini, este mai probabil sa dea click si sa ii converteasca in clienti.

Pentru a instala rich snippets, urmati aceste instructiuni:

  1.  Intrati in codul HTML al fiecarei pagini pe care doriti sa aveti rich snippets
  2.  Adaugati microdatele pentru rich snippet-ul dorit. Cititi acest ghid de la HubSpot pentru a afla cum sa obtineti codul corespunzator. Apoi publicati modificarile.
  3. Testati pentru a va asigura ca functioneaza aici: https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/

H: Integrarea social media

Un site de comert electronic nu ar fi complet fara social media! Semnalele mass-media sociale (cresterea comunitatii, angajarea cu clientii si partajarea continutului) influenteaza optimizarea SEO.

Avand o multime de semnale sociale, ii transmitem lui Google ca oamenii apreciaza site-ul si marca dvs.

Puteti incepe sa va dezvoltati semnalele sociale rapid prin adaugarea de butoane sociale pe paginile de produs, pe postarile de blog si pe pagina principala.

Potrivit lui Jayson DeMers de la Forbes, “O prezenta sociala de marca poate ajuta la construirea unor discutii care sa va aduca clienti, mentiuni si link-uri”.

Poate ca cel mai bun canal media social pe care trebuie sa-l configurati este Google+. Forbes spune: “Google a fost explicit ca semnalele sociale joaca un rol in algoritmul sau. Twitter si Facebook conteaza, dar multe dintre rezultatele cautarii din ambele retele sunt restranse. Prin urmare, reteaua care poarta cea mai mare greutate este Google+. ”

Partea 4: Teste suplimentare

Dupa ce ati lucrat la SEO on-page (inclusiv la utilizabilitate), este important sa puneti in aplicare o strategie de testare si optimizare.

Ar trebui sa:

  • Utilizati analytics pentru a vedea ce cuvinte cheie se convertesc cel mai mult
  • Utilizati campanii PPC pentru a gasi cuvintele cheie de conversie de mare valoare pe care ar trebui sa le adaugati la strategia dvs. SEO
  • Testati meta-titluri si descrierile pentru a creste numarul de clicuri
  • Testarea continutului paginilor A / B pentru a mari conversiile de pe traficul web

O strategie puternica de testare va ajuta rezultatele dvs. sa continue si sa se imbunatateasca.

Partea 5: Adaugarea continutului pe blog

Dupa cum s-a mentionat in Partea 1: Cercetarea cuvintelor cheie este esentiala pentru orice strategie de optimizare SEO. Din moment ce fiecare pagina a site-ului dvs. ar trebui optimizata pentru un singur cuvant cheie, vor exista o multime de cuvinte cheie importante care nu vor face parte din paginile site-ului dvs.

Modalitatea de a clasifica aceste cuvinte cheie este printr-un blog. Cu un blog, puteti optimiza fiecare post pentru un cuvant cheie pe care nu il vizati cu paginile principale ale site-ului dvs.

Ca si in cazul paginilor site-ului, postarile de pe blog trebuie sa fie de inalta calitate si usor de citit. Ar trebui sa angajati un scriitor cu experienta profesionala, care nu numai ca intelege industria dvs., ci si are cunostinte de baza despre optimizare SEO.

Daca mesajele dvs. sunt pline de cuvinte cheie sau de calitate scazuta, clientii dvs. nu le vor citi si cu siguranta nu le vor share-ui. De asemenea, dupa cum stiti, Google va va penaliza pentru keyword stuffing, si nu veti castiga niciun punct din semnalele sociale.

Cand creati continut pe blog, luati in considerare ambalarea diferitelor postari pe aceeasi tema intr-o carte electronica descarcabila sau un ghid.

Kyle Lacy, Senior Manager Marketing si Cercetare a continutului pentru ExactTarget spune: “Continutul unei carti electronice poate fi publicat cu usurinta in intregime sau sub forma de continut teaser pentru a conduce mai multa interactiune, descarcari si interes general in eBook. Practic, atunci cand vine vorba de marketingul de continut, obiectivul dvs. nu ar trebui sa fie generarea unei tone de continut, ci mai degraba sa utilizati continutul pe care il creati in mod eficient. ”

De exemplu, daca detineti un magazin online care vinde bijuterii, puteti scrie o serie de postari despre cum sa selectati diamantul perfect pentru un inel de logodna, cum sa finantati costul unui inel si chiar sa includeti creativitatea, sfaturi romantice pentru o propunere memorabila. Apoi, puteti impacheta aceste posturi impreuna intr-o carte electronica descarcabila sau un ghid.

Cartea electronica sau ghidul ar putea fi descarcate dupa ce cumparatorii au introdus adresa lor de e-mail intr-un formular sau landing page.

Mai tarziu, le puteti trimite o serie de e-mailuri de vanzari si de marketing, prin care potentialul cumparator sa achizitioneze inelul de logodna din magazin.

In timp ce realizati acest tip de content marketing si de campanie prin e-mail, amintiti-va ca atunci cand scrieti orice continut web, intotdeauna trebuie sa va ganditi la calitatea acestuia!

Partea 6: Link Building

Similar cu continutul, veti dori sa va concentrati asupra castigarii de link-uri inbound de calitate, atunci cand vine vorba de link building.

Trebuie sa stiti din start ca o cantitate mare de link-uri care vin din spre site-uri de calitate indoielnica, va va face mai mult rau decat bine.

De obicei, site-urile cu DA si PA mici, sunt site-uri de calitate indoielnica. (Retineti: puteti utiliza bara de instrumente Moz pentru a vedea rapid nivelul autoritatii din orice domeniu, asa cum am discutat mai devreme!)

De obicei, va puteti da seama cand un site este de calitate scazuta, doar daca il priviti. Site-urile slabe au tendinta de a fi pline de anunturi si continut necorespunzator.

Vorbind despre acestea, content farms (site-uri care accepta guest posts de la oricine despre orice) va vor oferi, de obicei, un link de calitate scazuta. Google nu apreciaza content farms, asa ca stati departe de ele, daca puteti!

In schimb, concentrati-va pe castigarea link-urilor de la site-uri cu adevarat bune, cu autoritate inalta, oferindu-le ceva de valoare in schimbul unui link.

Puteti face acest lucru prin oferirea unui guest post de inalta calitate, oferind o cotatie pentru o poveste, realizarea unui studiu de cercetare, si asa mai departe.

Iata cateva tipuri de link-uri care se potrivesc cel mai bine pentru site-urile de comert electronic:

  • Recenzii despre produse
  • Presa online (Puteti trimite email unui reporter, pentru un pont legat de brand-ul sau site-ul dvs.)
  • Continut minunat. Continutul de calitate atrage intotdeauna link-uri de calitate
  • Broken link building (aflati cum cu QuickSprout)

O nota rapida despre Broken link building: in timp ce este un mijloc eficient de generare de inbound links, acesta ar trebui sa aiba o proritate scazuta in lista prioritatilor.

Broken link building nu trebuie sa fie prioritatea numarul 1 intr-un proiect de optimizare SEO. Un audit SEO ar descoperi nevoile, si de acolo va fi elaborata o lista de actiuni cu prioritate. Problemele legate de arhitectura informatiilor primesc de obicei prioritate, si apoi se face curatarea oricaror probleme care afecteaza autoritatea site-ului si increderea in ochii motoarelor de cautare. Odata ce optimizarea SEO on-page si strategia de continut sunt solide, atunci broken link building pot fi considerate ca facand parte din eforturile din afara site-ului (link building).

Pe masura ce treceti prin lista de mai sus a sarcinilor de link building, retineti ca, atunci cand vine vorba de link building, nu ar trebui sa:

  • Folositi acelasi anchor text in mod repetat – optati pentru varietate
  • Linkati in mod repetat catre aceeasi pagina – linkati catre pagina cea mai relevanta
  • Obtineti link-uri de la site-uri cu autoritate redusa

Desigur, nu veti avea intotdeauna posibilitatea de a controla anchor text sau care pagina este linkata, dar asta este bine. Acest lucru va duce, probabil, la o varietate naturala, ceea ce da bine in ochii celor de la google.

Daca aveti o relatie stransa cu proprietarul site-ului, puteti sa solicitati un anchor text specific, dar in caz contrar trebuie doar sa fiti multumit cu ce vi se ofera. Este mai bine sa stabiliti relatii pozitive cu site-urile de autoritate inalta, decat sa va certati pentru un singur link, care sigur nu va afecta SEO.

Partea 7: Sfaturi pentru afaceri locale

Aveti o afacere locala? Daca aveti o afacere cu caramida, veti dori sa va asigurati ca aveti numele, adresa si numarul de telefon pentru toate locatiile afisate pe site-ul dvs. Trebuie sa utilizati aceeasi formatare NAP pe toate site-urile Web.

Toate acestea sunt foarte importante, deoarece Google imbina rangurile de cautare locale si cele organice. Potrivit dr. Pete de la Moz, exista o “oportunitate pentru site-urile care ar putea fi slabe in ceea ce priveste factorii de clasificare organica” sa fie, totusi, “optimizati decent pentru local”.

El afirma, de asemenea, ca “exista posibilitatea ca unele rezultate organice de rang inferior sa fie promovate peste celelalte rezultate organice, prin imbunatatirea factorilor locali de clasificare”.

Partea 8: Cele mai bune instrumente SEO

Indiferent daca sunteti parte dintr-o echipa de Optimizare SEO sau un strateg solo, exista o multime de instrumente SEO pe piata pentru a va ajuta sa va optimizati clasamentul in google. Si va voi spune despre instrumentele noastre preferate, pe care le si folosim:

Folosind o combinatie a acestor instrumente va va ajuta sa va eficientizati procesul de SEO, si puteti gasi datele necesare pentru a va ajuta sa luati decizii inteligente care sa conduca la o mai buna clasificare. Munca adevarata tine in continuare de dvs.

Duceti totul la bun sfarsit!

Exista multe motive pentru care ar trebui sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare, dar cel mai important este sa va cresteti vanzarile.

Cand Optimizarea SEO este facuta bine, veti vedea o crestere a traficului de calitate, ceea ce va duce la mai multe conversii si revenirea vizitatorilor.

Inainte de a incepe, intelegeti acest lucru: SEO nu se face o singura data. Google si celelalte motoare de cautare importante isi actualizeaza in mod constant algoritmii pentru a aduce cele mai bune rezultate celor care cauta. Din aceasta cauza, va trebui sa faceti mereu actualizari si sa va adaptati strategia in consecinta.

Nu exista nicio indoiala ca SEO necesita o multime de timp si dedicare, dar beneficiile vor aparea, si sper ca acest ghid va va ajuta sa stabiliti strategia de optimizare SEO care va stimula vanzarile de pe magazinul dvs. online!

Va asteptam la discutii deschise in partea de mai jos unde veti gasi formularul de comentarii.

5 Comments

  • Istrate September 18, 2018 at 8:36 pm

    Buna seara,

    Am o intrebare legata de linkbuilding, observ ca este foarte putin dezvoltata aceasta parte din articoolul dvs. si ma gandeam ca poate au loc si articolele platite pe undeva? Ce parere aveti despre ele?

    • admin September 18, 2018 at 8:42 pm

      Buna seara Istrate. Multumim pentru comentariu si pentru remarca legata de partea de linkbuilding. Intradevar, modalitati sunt multe, insa google nu este tocmai de acord cu anumite metode de promovare, cum sunt articolele platite, iar daca noi scriem despre ele in articolul nostru, este posibil ca atunci cand cineva foloseste aceasta metoda si este penalizat, sa cada pe noi. In concluzie, ramane la alegerea fiecaruia cum vrea sa isi construiasca profilul de linkuri, noi am promovat in articol ce credem noi ca este legit.

  • Daniela September 20, 2018 at 1:41 pm

    Un articol foarte bine structurat, probabil ca este o idee buna sa dezvoltati si separat fiecare subiect in parte, ca sa se inteleaga si mai bine ceea ce trebuie facut. Sper ca v-am dat o idee buna 🙂

    • admin September 21, 2018 at 7:23 am

      Buna Daniela si multumim pentru comentariu. Da, urmarim ca in perioada urmatoare sa dezvoltam subiectele din acest articol, dar si alte subiecte de interes.

  • Madalin September 23, 2018 at 9:26 pm

    Am inceput un mic test in baza acestui articol, incerc sa optimizez un magazin online fix dupa indicatiile de aici, o sa va tin la curent daca functioneaza sau nu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

shares