Google aduce doua noi atribute cum este deja cel de nofollow: sponsorizat si ugc

Google evolueaza atributul de legatura nofollow si introduce atribute suplimentare pentru a ajuta Google sa inteleaga natura legaturilor.

Cele doua noi atribute de legatura care se alatura rel = „nofollow” sunt:

rel = „sponsorizat”: identifica legaturile de pe un site care au fost create ca parte a publicitatii, sponsorizarilor sau acordurilor similare.
rel = „ugc”: identifica legaturile care apar in continutul generat de utilizator, cum ar fi comentariile si postarile pe forum.

Pe viitor, fiecare dintre aceste trei atribute vor fi tratate ca indicii despre legaturile care trebuie excluse ca semnale de ranking. Asta inseamna ca nu vor fi ignorate, asa cum s-a intamplat pana acum.

De ce sa nu ignoram complet aceste legaturi? Iata explicatia Google:

„Link-urile contin informatii valoroase care ne pot ajuta sa imbunatatim cautarea, cum ar fi modul in care cuvintele din link-uri descriu continutul. Analizand toate legaturile pe care le intalnim ne poate ajuta, de asemenea, sa intelegem mai bine modelele de legaturi nefiresti. Trecand la un model de indiciu, nu mai pierdem aceasta informatie importanta, permitand totusi proprietarilor de site-uri sa indice ca anumitor link-uri nu ar trebui sa li se acorde foarte multa atentie. ”

Ce trebuie sa stie cei care fac SEO si proprietarii de site-uri

Atributele de legatura sunt inca importante

Este la fel de important sa semnalizam anunturile si linkurile sponsorizate pentru a evita posibilele sanctiuni ale schemei de legaturi. Google prefera utilizarea „sponsorizat”, dar si „nofollow” este bine.

Nu este necesara modificarea atributelor existente

Nu este necesara modificarea legaturilor nofollow existente. Google va continua sa onoreze atributele nofollow care exista in prezent. De asemenea, nu este nevoie ca cei care fac SEO si proprietarii de site-uri sa modifice modul in care utilizeaza atributul „nofollow” la linkurile referitoare la anunturi si sponsorizari. Cu toate acestea, Google recomanda trecerea la atributul „sponsorizat” atunci cand este cazul.

Cum sa folosesti corect noile atribute

Mai multe atribute pot fi utilizate pe o singura legatura. De exemplu, rel = „ugc sponsorizat” ar fi acceptabil pentru un link sponsorizat care apare in continutul generat de utilizator. Google spune ca nu exista un atribut utilizat gresit, decat in ​​cazul linkurilor sponsorizate. Daca o legatura este marcata ca sponsorizata atunci cand nu face parte efectiv dintr-o reclama sau sponsorizare, impactul va fi diminuat. „ Impactul – daca este cazul – ar fi cel mult ca nu putem considera linkul ca fiind credit pentru o alta pagina. In aceasta privinta, nu este diferit de status quo-ul multor link-uri UGC si non-publicitare deja marcate ca nofollow. ”

In concluzie – orice link care este in mod clar un anunt sau sponsorizat ar trebui sa utilizeze „sponsorizat” sau „nofollow”.

Aceste modificari intra in vigoare din 10 septembrie 2019

Cele trei atribute de legatura – sponsorizate, ugc si nofollow – functioneaza din data de 10 septembrie. Atributele sponsorizate si ugc sunt tratate ca „sugestii”. Nofollow va functiona la fel ca intotdeauna pana in martie 2020, moment in care va fi tratat si ca un indiciu. Cei care se bazeaza exclusiv pe atributul nofollow, care nu a fost recomandat niciodata, ar trebui sa ia in considerare trecerea la unul dintre noile atribute.

Alte articole

Iti muti site-ul de pe o platforma veche, pe gomag?

Uite ce pasi trebuie sa urmezi pentru ca impactul negativ din punct de vedere SEO sa fie cat mai mic: 1. Migrarea partilor de meta Atunci cand continutul tau este mutat in Gomag, trebuie sa te asiguri ca partile de meta sunt aceleasi care erau in varianta veche de site. Trebuie sa faci asta pentru […]

Read More
Cum funcționează algoritmul chat GPT?

Cum ia amploare Chat-ul GPT și cum are și el propriul search, am decis să fac o comparație de rezultate, dar și un mic research despre cum anume funcționează acesta și cum poziționează site-urile în rezultate. În primul rând, am făcut o căutare în modul incognito pe google.ro, pe termenul „rochii de damă”, ales 100% […]

Read More
Analiză poziționare Safemag.ro

Cu aprobarea clientului, bineînțeles, am vrut să scot în evidență creșterea proiectului care se regăsește în graficul atașat și să explic cum a avut loc această evoluție. În primul rând, este vorba de o perioadă de 2 ani în care site-ul a avut o creștere naturală din toate punctele de vedere. Un site nu poate crește la nesfârșit, existând fluctuații […]

Read More
1 2 3 9
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.