Google aduce doua noi atribute cum este deja cel de nofollow: sponsorizat si ugc

Google evolueaza atributul de legatura nofollow si introduce atribute suplimentare pentru a ajuta Google sa inteleaga natura legaturilor.

Cele doua noi atribute de legatura care se alatura rel = „nofollow” sunt:

rel = „sponsorizat”: identifica legaturile de pe un site care au fost create ca parte a publicitatii, sponsorizarilor sau acordurilor similare.
rel = „ugc”: identifica legaturile care apar in continutul generat de utilizator, cum ar fi comentariile si postarile pe forum.

Pe viitor, fiecare dintre aceste trei atribute vor fi tratate ca indicii despre legaturile care trebuie excluse ca semnale de ranking. Asta inseamna ca nu vor fi ignorate, asa cum s-a intamplat pana acum.

De ce sa nu ignoram complet aceste legaturi? Iata explicatia Google:

„Link-urile contin informatii valoroase care ne pot ajuta sa imbunatatim cautarea, cum ar fi modul in care cuvintele din link-uri descriu continutul. Analizand toate legaturile pe care le intalnim ne poate ajuta, de asemenea, sa intelegem mai bine modelele de legaturi nefiresti. Trecand la un model de indiciu, nu mai pierdem aceasta informatie importanta, permitand totusi proprietarilor de site-uri sa indice ca anumitor link-uri nu ar trebui sa li se acorde foarte multa atentie. ”

Ce trebuie sa stie cei care fac SEO si proprietarii de site-uri

Atributele de legatura sunt inca importante

Este la fel de important sa semnalizam anunturile si linkurile sponsorizate pentru a evita posibilele sanctiuni ale schemei de legaturi. Google prefera utilizarea „sponsorizat”, dar si „nofollow” este bine.

Nu este necesara modificarea atributelor existente

Nu este necesara modificarea legaturilor nofollow existente. Google va continua sa onoreze atributele nofollow care exista in prezent. De asemenea, nu este nevoie ca cei care fac SEO si proprietarii de site-uri sa modifice modul in care utilizeaza atributul „nofollow” la linkurile referitoare la anunturi si sponsorizari. Cu toate acestea, Google recomanda trecerea la atributul „sponsorizat” atunci cand este cazul.

Cum sa folosesti corect noile atribute

Mai multe atribute pot fi utilizate pe o singura legatura. De exemplu, rel = „ugc sponsorizat” ar fi acceptabil pentru un link sponsorizat care apare in continutul generat de utilizator. Google spune ca nu exista un atribut utilizat gresit, decat in ​​cazul linkurilor sponsorizate. Daca o legatura este marcata ca sponsorizata atunci cand nu face parte efectiv dintr-o reclama sau sponsorizare, impactul va fi diminuat. „ Impactul – daca este cazul – ar fi cel mult ca nu putem considera linkul ca fiind credit pentru o alta pagina. In aceasta privinta, nu este diferit de status quo-ul multor link-uri UGC si non-publicitare deja marcate ca nofollow. ”

In concluzie – orice link care este in mod clar un anunt sau sponsorizat ar trebui sa utilizeze „sponsorizat” sau „nofollow”.

Aceste modificari intra in vigoare din 10 septembrie 2019

Cele trei atribute de legatura – sponsorizate, ugc si nofollow – functioneaza din data de 10 septembrie. Atributele sponsorizate si ugc sunt tratate ca „sugestii”. Nofollow va functiona la fel ca intotdeauna pana in martie 2020, moment in care va fi tratat si ca un indiciu. Cei care se bazeaza exclusiv pe atributul nofollow, care nu a fost recomandat niciodata, ar trebui sa ia in considerare trecerea la unul dintre noile atribute.

Alte articole

Ce trebuie să conțină pagina “despre noi”?

Pagina "despre noi" trebuie să fie ca o pagină de wikipedia, este ca o carte de vizită, unde omul intră să vadă istoricul, echipa, certificări, etc: Introducere: O descriere clară și concisă a companiei, cine sunteți și ce faceți. Acesta este locul unde vă prezentați misiunea și valorile. Istoric: Povestea companiei, cum și când a fost fondată, evoluția și realizările importante de-a lungul timpului. Misiune și valori: Ce v-a motivat să […]

Read More
Ce sunt părțile de meta și de ce sunt importante pentru SEO?

În lumea SEO (Search Engine Optimization), elementele meta joacă un rol crucial în îmbunătățirea vizibilității și performanței unui site web în motoarele de căutare. Acestea sunt fragmente de cod HTML care furnizează informații despre conținutul unei pagini web către motoarele de căutare și utilizatori. Acest articol explorează diferitele tipuri de elemente meta și de ce […]

Read More
Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
1 2 3 7
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.