Google aduce doua noi atribute cum este deja cel de nofollow: sponsorizat si ugc

Google evolueaza atributul de legatura nofollow si introduce atribute suplimentare pentru a ajuta Google sa inteleaga natura legaturilor.

Cele doua noi atribute de legatura care se alatura rel = „nofollow” sunt:

rel = „sponsorizat”: identifica legaturile de pe un site care au fost create ca parte a publicitatii, sponsorizarilor sau acordurilor similare.
rel = „ugc”: identifica legaturile care apar in continutul generat de utilizator, cum ar fi comentariile si postarile pe forum.

Pe viitor, fiecare dintre aceste trei atribute vor fi tratate ca indicii despre legaturile care trebuie excluse ca semnale de ranking. Asta inseamna ca nu vor fi ignorate, asa cum s-a intamplat pana acum.

De ce sa nu ignoram complet aceste legaturi? Iata explicatia Google:

„Link-urile contin informatii valoroase care ne pot ajuta sa imbunatatim cautarea, cum ar fi modul in care cuvintele din link-uri descriu continutul. Analizand toate legaturile pe care le intalnim ne poate ajuta, de asemenea, sa intelegem mai bine modelele de legaturi nefiresti. Trecand la un model de indiciu, nu mai pierdem aceasta informatie importanta, permitand totusi proprietarilor de site-uri sa indice ca anumitor link-uri nu ar trebui sa li se acorde foarte multa atentie. ”

Ce trebuie sa stie cei care fac SEO si proprietarii de site-uri

Atributele de legatura sunt inca importante

Este la fel de important sa semnalizam anunturile si linkurile sponsorizate pentru a evita posibilele sanctiuni ale schemei de legaturi. Google prefera utilizarea „sponsorizat”, dar si „nofollow” este bine.

Nu este necesara modificarea atributelor existente

Nu este necesara modificarea legaturilor nofollow existente. Google va continua sa onoreze atributele nofollow care exista in prezent. De asemenea, nu este nevoie ca cei care fac SEO si proprietarii de site-uri sa modifice modul in care utilizeaza atributul „nofollow” la linkurile referitoare la anunturi si sponsorizari. Cu toate acestea, Google recomanda trecerea la atributul „sponsorizat” atunci cand este cazul.

Cum sa folosesti corect noile atribute

Mai multe atribute pot fi utilizate pe o singura legatura. De exemplu, rel = „ugc sponsorizat” ar fi acceptabil pentru un link sponsorizat care apare in continutul generat de utilizator. Google spune ca nu exista un atribut utilizat gresit, decat in ​​cazul linkurilor sponsorizate. Daca o legatura este marcata ca sponsorizata atunci cand nu face parte efectiv dintr-o reclama sau sponsorizare, impactul va fi diminuat. „ Impactul – daca este cazul – ar fi cel mult ca nu putem considera linkul ca fiind credit pentru o alta pagina. In aceasta privinta, nu este diferit de status quo-ul multor link-uri UGC si non-publicitare deja marcate ca nofollow. ”

In concluzie – orice link care este in mod clar un anunt sau sponsorizat ar trebui sa utilizeze „sponsorizat” sau „nofollow”.

Aceste modificari intra in vigoare din 10 septembrie 2019

Cele trei atribute de legatura – sponsorizate, ugc si nofollow – functioneaza din data de 10 septembrie. Atributele sponsorizate si ugc sunt tratate ca „sugestii”. Nofollow va functiona la fel ca intotdeauna pana in martie 2020, moment in care va fi tratat si ca un indiciu. Cei care se bazeaza exclusiv pe atributul nofollow, care nu a fost recomandat niciodata, ar trebui sa ia in considerare trecerea la unul dintre noile atribute.

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.