E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online.

Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele mai bune practici joacă un rol crucial în experiența generală a utilizatorilor și în traficul unui site web. Un număr mare de pagini de produse epuizate poate scădea gradul de implicare a utilizatorilor și poate crește rata de respingere a site-ului dvs.

(Bounce rate: Conform Google, rata de respingere este "procentul din toate sesiunile de pe site-ul dvs. în care utilizatorii au vizualizat doar o singură pagină și au declanșat doar o singură solicitare către serverul Analytics).

Așadar, haideți să înțelegem cum să gestionăm paginile fără stoc într-un mod care să fie prietenos cu SEO și să le ofere utilizatorilor o experiență pozitivă în timpul navigării.

Există trei scenarii pentru produsele care nu mai sunt în stoc:

  1. Produsul este permanent în afara stocului
  2. Produsul este temporar epuizat, dar comerciantul cu amănuntul nu cunoaște data exactă a disponibilității sale.
  3. Produsul este temporar scos din stoc, iar comercianții cu amănuntul știu când va reveni.

Cele mai bune practici pentru paginile cu stoc permanent epuizat:

Dacă știți că un produs este scos din uz permanent și aveți la dispoziție o pagină de produs similară sau aproape echivalentă, atunci se recomandă redirecționarea permanentă a paginii ieșite din stoc către pagina echivalentă și actualizarea simultană a legăturilor interne și a sitemap-ului XML.

În cazul în care nu este disponibilă o pagină aproape echivalentă, atunci este în regulă să returnați un cod de stare 4xx și să oferiți o pagină 4xx personalizată utilizatorilor cu mesaje permanente de indisponibilitate și recomandări de produse.

În cazul în care o pagină 4xx personalizată nu este disponibilă, atunci returnați o pagină cu codul de stare 200 OK și oferiți utilizatorilor un mesaj care să precizeze în mod clar că produsul nu este în stoc. Adăugați recomandări de produse conexe pentru a menține utilizatorii implicați pe pagină. Se recomandă apoi să eliminați URL-ul din XML sitemap și să vă asigurați că toate legăturile interne către URL sunt eliminate. Acest lucru va face pagina inaccesibilă pentru crawlerele motoarelor de căutare și pentru utilizatori.

De asemenea, pagina ar trebui actualizată cu date structurate pentru a indica motoarelor de căutare și utilizatorilor că produsul în cauză nu mai este în stoc.

Cele mai bune practici pentru paginile cu produse temporar epuizate:

Uneori există un produs care este temporar epuizat, iar comercianții cu amănuntul știu când va reveni. De asemenea, este posibil ca retailerul să nu fie sigur când produsul va fi din nou în stoc. În aceste cazuri, este important să vă asigurați că mesajul este comunicat în mod corespunzător utilizatorilor, astfel încât să nu afecteze experiența generală de navigare și să facă pagina mai puțin vizibilă pentru motoarele de căutare.

Utilizarea datelor structurate: Atunci când știți că produsul se va întoarce în cele din urmă, este mai bine să nu ștergeți pagina și să o păstrați activă cu un cod de stare 200 OK. Cu toate acestea, puteți utiliza marcarea datelor structurate ale produsului pe pagina de indisponibilitate a stocului, astfel încât detaliile privind disponibilitatea produsului să apară pe SERP împreună cu alte detalii despre produs. Acest lucru oferă utilizatorilor informații despre disponibilitatea produselor înainte ca aceștia să facă clic pe site-ul dvs. web.

Pagini sezoniere: Paginile sezoniere sunt folosite pentru a stimula conversiile pe parcursul unei perioade limitate. Principala strategie de marketing din spatele paginilor sezoniere este de a atrage trafic și conversii în timpul sărbătorilor. De exemplu: Vânzarea de Black Friday, Oferta de Ziua Îndrăgostiților, Oferte de Craciun, etc. Acum, principala provocare este să gestionați astfel de pagini în afara sezonului. Ar trebui să ștergem astfel de pagini și să le recreăm în fiecare an? Răspunsul este NU.

Cel mai bun mod de a gestiona paginile sezoniere este de a servi coduri de stare 200 OK pe tot parcursul anului și de a le reface în fiecare an. De asemenea, ar trebui să eliminați paginile sezoniere din navigarea pe site în afara sezonului și să eliminați toate legăturile interne către astfel de pagini. În cazul în care aveți un anumit trafic care ajunge pe aceste pagini, este recomandat atunci să aveți mesaje personalizate pe pagină, astfel încât utilizatorii să primească informații și opțiuni de navigare corecte și actualizate.

Precomandă: Precomanda este o modalitate excelentă de a obține vânzări de la clienții potențiali. Chiar dacă produsul nu este disponibil în prezent, precomanda vă poate ajuta să păstrați clienții care, altfel, ar fi părăsit site-ul dvs. pentru a căuta produsul în altă parte. Prin precomandă, vă puteți asigura clienții că produsul va fi disponibil și le va fi trimis la o dată ulterioară.

Mesaje clare: Asigurați-vă că le comunicați în mod clar utilizatorilor dvs. că produsul este temporar în afara stocului și că va reveni în curând. Dacă este posibil, oferiți-le o dată exactă când produsul va fi disponibil pentru ei. Acest lucru economisește mult timp și efort din partea utilizatorilor care probabil nu se vor implica în pagină până când mai multe detalii despre produs nu sunt disponibile pe site.

De asemenea, este un lucru bun dacă le puteți comunica utilizatorilor de ce produsul nu mai este în stoc și cum rezolvați această problemă. Dacă o anumită versiune a produsului (culoare, mărime) nu mai este în stoc, comunicați și acest lucru utilizatorului.

Notificare prin e-mail și Push Notification: Activați notificările prin e-mail pe paginile de produs, astfel încât clienții să poată primi alerte prin e-mail atunci când produsul este disponibil. Acest lucru îl ajută pe comerciant să facă o vânzare atunci când produsul revine în stoc. Cei mai fideli clienți ai dvs. ar dori să cumpere din nou de la dvs. dacă mențineți o comunicare adecvată cu ei.

Sugerați produse conexe: Dacă un produs nu mai este în stoc, asta nu înseamnă că trebuie să pierdem o vânzare sau o conversie. Un comerciant cu amănuntul va avea mai multe produse similare într-o anumită categorie, care pot fi prezentate clientului ca o alternativă. Deși clienții nu au obținut produsul pe care îl căutau, ar putea găsi o alternativă mai bună din secțiunea de produse conexe.

Listați produsele mai jos: O altă modalitate bună de a gestiona paginile cu produse epuizate este de a le împinge în partea de jos a paginilor de destinație a produselor. Acest lucru ajută la o mai bună accesibilitate a produselor disponibile și le face mai vizibile pentru utilizatori și motoarele de căutare.

Gestionarea inventarului în SEO este importantă deoarece este legată de experiența utilizatorului, care are un impact suplimentar asupra traficului și conversiilor. Este o provocare uriașă pentru marii comercianți cu amănuntul cu mii de produse pe site-ul lor să mențină implicarea utilizatorilor. O mai bună planificare a inventarului îi poate ajuta să reducă numărul de pagini de stocuri epuizate de pe site-ul lor.

Un alt sfat util pentru a vă asigura că utilizatorii care aterizează pe o pagină de stoc epuizat nu părăsesc site-ul web cu o experiență neplăcută, este să respectați practicile SEO adecvate.

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
Sfaturi SEO pentru web designeri

Un site reprezinta identitatea unui brand in mediul online si vorbeste despre credibilitatea si reputatia acestuia. Designul sau atrage vizitatori, le ofera experiente personalizate si ii transforma in clienti potentiali – dar pentru a face acest lucru, site-ul trebuie mai intai sa capteze trafic din rezultatele cautarii. O intelegere de baza a SEO pentru web design este […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.