Potentianul neatins.

Am facut o analiza de cuvinte cheie pe 5 nise total diferite din eCommerce. Am facut acest lucru pentru a scoate in evidenta potentialul fiecarei nise in parte, indiferent daca sunt acestea 5 sau altele, si de a intelege mai bine de ce avem nevoie de o campanie de SEO pentru site-ul nostru.

1. Fashion

In nisa Fashion posibilitatile sunt foarte multe, insa o sa alagem o sub-sub-sub categorie unde putem vedea numarul de cautari pe anumite cuvinte cheie tinta. Ca sa incepem corespunzator, trebuie sa privim lucrurile astfel: Categoria principala este "Haine" care se imparte in "Haine pentru barbati", "Haine dama" iar de aici o sa alegem noi hainele pentru femei si din aceasta categorie foarte mare, o sa alegem rochii de dama. Ierarhia categoriilor propuse anterior este: Haine -> Haine dama -> Rochii dama, iar analiza este urmatoarea:

- rochii dama - 9900 Cautari lunare

- rochii dama elegante - 3600 Cautari lunare

- rochii elegante dama - 1900 Cautari lunare

- rochii dama office - 1300 Cautari lunare

- rochii dama ieftine - 1000 Cautari lunare

Acestea sunt doar primele 5 rezultate din analiza noastra. Un site dedicat rochiilor de dama ar avea un potential urias in aceasta nisa daca ar construi site-ul dupa o astfel de analiza de cuvinte cheie.

2. Auto

Nisa auto este, la fel, extrem de variata dar noi o sa alegem doar partea de anvelope/cauciucuri care este o subcategorie a nisei generale de auto.

- anvelope - 33.100 Cautari lunare

- anvelope iarna - 14.800 Cautari lunare

- anvelope all season - 12.100 Cautari lunare

- anvelope all season 205 55 r16 - 9900 Cautari lunare

- anvelope vara - 8100 Cautari lunare

3. Mobila

Fiind vorba de atat de multe corpuri de mobilier de care ne putem folosi, un site de mobila are acest potential:

- mobila bucatarie - 60.500 Cautari lunare

- mobila living - 33.100 Cautari lunare

- mobila dormitor - 27.100 Cautari lunare

- mobila - 18.100 Cautari lunare

- mobila sufragerie - 9900 Cautari lunare

Pe langa aceste cautari de baza care pot fi alcatuite ca si categorii principale, mai sunt multe alte posibilitati care pot fi atinse, precum marime, culoare si alte variatii relevante pentru utilizator.

4. Televizoare

Aceasta nisa este mult mai exacta dar cu la fel de multe variatii disponibile, care trebuie sa fie aranjate corect pentru a avea rezultate:

- televizoare - 5400 Cautari lunare

- televizoare ieftine - 4400 Cautari lunare

- televizoare smart ieftine - 1900 Cautari lunare

- oferte televizoare - 720 Cautari lunare

- televizor vortex - 2500 Cautari lunare (Aici se poate face pagina de brand)

Pe langa aceste cautari de baza, trebuie sa ne imaginam ca avem si alte posibilitati de categorii si filtre, precum diagonala, model, firma, etc.

5. Aer conditionat

Este o nisa extrem de cautata si cu un potential foarte mare:

- aer conditionat - 110.000 Cautari lunare

- aer conditionat portabil - 49.500 Cautari lunare

- aparat aer conditionat - 22.000 Cautari lunare

- aer conditionat 12000 btu - 12.100 Cautari lunare

- aer conditionat 18000 btu - 8100 Cautari lunare

Dupa cum vedem, fiecare nisa are potentialul ei si daca nu avem in plan sa facem si o campanie de SEO, nu ajungem la acesti potentiali clienti care fac aceste cautari lunare.

Surse informatii: Semrush.com

Sursa foto: Freepik.com

Alte articole

Ce este SEO si la ce foloseste mai exact

Pentru ca in ultima vreme am intalnit multi oameni care nu stiau exact ce este SEO si la ce foloseste, am decis sa fac mai pe scurt, dar pe intelesul tuturor, un mic ghid cu explicatii despre acest lucru. Ce este SEO? SEO este prescurtarea pentru Search Engine Optimization, care in romana se traduce prin […]

Read More
Iti muti site-ul de pe o platforma veche, pe gomag?

Uite ce pasi trebuie sa urmezi pentru ca impactul negativ din punct de vedere SEO sa fie cat mai mic: 1. Migrarea partilor de meta Atunci cand continutul tau este mutat in Gomag, trebuie sa te asiguri ca partile de meta sunt aceleasi care erau in varianta veche de site. Trebuie sa faci asta pentru […]

Read More
Cum funcționează algoritmul chat GPT?

Cum ia amploare Chat-ul GPT și cum are și el propriul search, am decis să fac o comparație de rezultate, dar și un mic research despre cum anume funcționează acesta și cum poziționează site-urile în rezultate. În primul rând, am făcut o căutare în modul incognito pe google.ro, pe termenul „rochii de damă”, ales 100% […]

Read More
1 2 3 10
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.