Setare corectă din prima, într-o singură intervenție
De ce este important SEO On-Page?
Ce oferim în acest serviciu?
✓ Analiza cuvintelor cheie şi crearea unui raport în drive cu numărul de căutări pentru a putea stabili concret potenţialul paginilor
Aici este vorba de o analiză amănunţită a cuvintelor cheie în jurul cărora o să construim noi campania SEO, atât on-page cât şi off-page.
✓ Optimizarea pentru motoarele de căutare Ai (chat GPT)
Optimizăm conținutul pentru cuvintele cheie long tail pe care Ai-ul le scoate în evidență în rezultatele căutărilor efectuate de utilizatori.
✓ Planificarea şi scrierea de meta title şi meta description în funcţie de cuvintele cheie rezultate (elemente foarte importante, fiind două din cele 3 prezente în rezultatele google)
Fiecare pagină, fie ea categorie sau pagină de produs, are nevoie de un set de meta-uri, care rezultă în urma analizei de cuvinte cheie.
✓ Adăugarea elementelor cheie din Meta title şi Meta description
Este vorba de acele emoticoane care apar uneori în rezultatele google şi care au rolul de a atrage atenţia utilizatorului în timp ce caută rezultatul dorit. Exemple: ✔️ ❤️ ⭐✅
✓ Optimizarea imaginilor
Fiecare imagine are un titlu, care trebuie optimizat în funcţie de pagina în care se află.
✓ Optimizarea linkurilor interne ale site-ului
Ca şi meta title şi meta description, link-ul apare şi el în rezultatele google. Acesta este un element extrem de important şi trebuie optimizat în funcţie de cuvintele cheie ale paginii respective.
✓ Propunerea de creare de texte noi, dacă este cazul, pentru categorii şi subcategorii. Această planificare de texte se face în funcţie de analiza cuvintelor cheie
În acest punct, încercăm să stabilim densitatea cuvintelor cheie pentru fiecare pagină în parte.
✓ Verificarea şi remedierea pagespeed-ului
Page speed sau viteza de încărcare a paginii este un element crucial în faţa celor de la google iar acesta se stabileşte cu ajutorul tool-ului lor online pe care îl regăsim aici: https://pagespeed.web.dev/
✓ Canibalizarea categoriilor şi produselor
Canibalizarea are loc atunci când două sau mai multe pagini din site “se bat” pentru aceeaşi căutare şi google devine confuz în afişarea paginilor potrivite, lucru care face ca poziţionarea în sine să nu fie cea care trebuie şi să ne rankeze mai jos ca de obicei.
✓ Bounce rate
Acest lucru se întâmplă atunci când utilizatorul intră în pagină şi nu găseşte exact ceea ce caută şi iese. Acest lucru este calculat de google, se numeşte “rată de respingere” şi se redresează prin acurateţea categoriilor şi produselor din site.
✓ Optimizare de navigare în site
Acest aspect ţine foarte mult şi de intenţia utilizatorului în site-ul respectiv, pentru că dacă este vorba despre un produs, intenţia este una, iar dacă este vorba despre o categorie, intenţia este alta, el fiind nevoit să îşi caute produsul dorit în categoria respectivă.
✓ Configurare Sitemap.xml / Robots.txt / .Htaccess
Aceste elemente îl instruiesc pe google ce să facă şi ce să nu facă în pagina noastră. Din .htaccess îi putem spune să indexeze sau nu o anumită pagină din site, atunci când este nevoie.