Cuvinte cheie Long Tail – Cea mai usoara cale de a-ti creste traficul

In SEO, exista doua tipuri de cuvinte cheie: short-tail ( cautari scurte)si long-tail (cautari mult mai lungi si mai exacte). Cand oamenii se gandesc la cuvinte cheie pentru site-urile web, cred ca cele mai utile sunt cuvintele cheie short tail. La urma urmei, oamenii care cauta „reparatii auto”, „usi de garaj” sau „incaltaminte” vor cauta afacerea care se ocupa cu asa ceva, nu? Nu este chiar asa.

In timp ce cuvintele cheie short tail sunt importante in strategia SEO, pentru a ajunge la persoanele care cauta exact produsul sau serviciul tau, trebuie sa ai o lista de cuvinte cheie long tail si o strategie buna pentru incorporarea acestor cuvinte cheie in site-ul tau web.

Ce sunt cuvintele cheie long tail?

In general, cuvintele cheie long tail sunt expresii care includ adjective modificatoare si adverbe. SEO defineste aceste tipuri de adjective si adverbe ca „modificatori de cuvinte cheie”. Aceste modificatoare au eliminat persoanele care cauta alte produse sau servicii si au restrans astfel intentiile de cautare.

Cuvintele cheie short tail sunt cele mai de baza si mai largi categorii de cuvinte cheie. De obicei, sunt doar unul sau doua cuvinte si nu ofera niciun fel de directie sau specificitate care sa arate intentia utilizatorului.

Unele exemple de cuvinte cheie short tail includ:

  • Pizza
  • Masini SH
  • Lectii de dans
  • Palton
  • Avocat

Cu alte cuvinte, cuvintele cheie short tail sunt substantive care surprind mari dimensiuni ale intreprinderilor din cadrul unei anumite industrii. Folosind acele cuvinte cheie scurte de mai sus, putem adauga un limbaj mai specific pentru a ajuta la reducerea rezultatelor cautarii si pentru a ajunge la intentia de cautare:

  • Livrare de pizza langa centrul orasului Bucuresti
  • Toyota second hand de vanzare
  • Lectii de balet pentru prescolari
  • Bluza albastra de iarna pentru femei
  • Avocat de accidente auto in Bucuresti

Vezi cum aceste cuvinte cheie sunt mai concentrate? Acest lucru ajuta la conexiunea intre cautarea exacta si site-ul potrivit, ceea ce duce la vanzari mai rapide. Daca cineva cauta „Toyota second hand de vanzare”, de exemplu, iar site-ul tau nu vinde masini Toyota folosite, persoana respectiva nu va ajunge pe site-ul tau cu acea cautare.

Cauti un expert SEO? Da-ne un mesaj.

De ce sunt importante cuvintele cheie long tail?

Principalul motiv pentru care cuvintele cheie long tail sunt importante pentru strategia SEO a afacerii tale este ca acestea te ajuta sa te conectezi cu cei mai calificati cumparatori care cauta exact ofertele tale. Deoarece sunt mai specifice, cuvintele cheie long tail sunt mult mai profitabile pe termen lung decat cuvintele cheie short tail. Cuvintele cheie long tail sunt in general mai bune pentru conversii si mai putin dificile decat cuvintele cheie short tail.

O serie de cuvinte cheie long tail pot fi incredibil de puternice. Daca poti construi in mod constant pagini cu continut relevant si poti oferi linkuri interne, efortul creeaza o relevanta superioara si va creste toate cuvintele cheie aferente. Scopul principal este de a crea o relevanta superioara. Un alt avantaj enorm al cuvintelor cheie long tail este faptul ca economisesti o gramada de bani si timp cu SEO off-page, deoarece nu ai nevoie de aceeasi cantitate de backlink-uri ca in cazul cuvintelor cheie short tail.

Ce probleme intampini in cazul cuvintelor cheie short tail?

Volumul de cautare al cuvintelor cheie short tail este incredibil de mare, deoarece sunt utilizate de toate site-urile care vand acel produs sau serviciu, precum si o varietate de alte tipuri de site-uri – site-uri de stiri, site-uri de recenzii, site-uri de cumparaturi generale etc. In multe cazuri, volumele de cautare pe cuvinte cheie short tail variaza in milioane sau chiar miliarde. In timp ce pare a fi o oportunitate excelenta, deoarece multi oameni cauta cuvantul tau cheie, este o sabie cu doua taisuri.

Cuvintele cheie cu volume mari de cautare sunt, de asemenea, insotite de mari dificultati de clasare, precum si de monopolizarea marilor marci cunoscute la nivel international. Din lista noastra de mai sus, de exemplu, gandeste-te la cuvantul „pizza”. Ce branduri iti vin in minte? Probabil ca nu te gandesti la o mica pizzerie din cartier, ci la branduri renumite care isi permit sa faca reclama in permanenta, pentru a ramane conectati cu potentialii cumparatori.

Si daca introduci termenul „pizza” intr-un motor de cautare, vei gasi tot felul de site-uri web care fac referire la pizza, de la persoane care vand papetarie sau cercei in forma de pizza, pana la persoane care iti ofera retete de pizza. Nu este tocmai util daca iti este foame, nu? Dar, daca introduci cautarea „livrare de pizza in sectorul 3” in motorul de cautare, vei obtine rezultate mult mai utile si relevante.

Cuvinte cheie long tail atrag trafic bine targhetat

Cuvintele cheie long tail iti aduc clientii potriviti la momentul potrivit. Gandeste-te astfel: utilizezi un cuvant cheie short tail care include 100 de cautatori pe luna, dar doar unul dintre acesti cautatori devine de fapt client.

Cuvantul cheie long tail, cu toate acestea, aduce doar 10 cautatori pe luna, dar toate cele 10 cautari cauta oferta ta exacta si devin clienti. Aceasta inseamna ca rata de conversie pentru cuvantul cheie long tail este de 10 ori mai mare decat pentru cuvantul cheie short tail.

Deoarece volumele de cautare si concurenta pentru cuvintele cheie long tail sunt mai mici, de multe ori este mult mai usor sa clasifici site-ul web pentru acesti termeni decat pentru cuvinte cheie short tail. Asta inseamna ca orice eforturi pe care le depui pentru a-ti imbunatati clasamentul pentru cuvintele cheie long tail iti vor oferi rezultate mai rapide, permitandu-ti sa urci mai sus in SERP-uri decat pentru un cuvant cheie short tail. Vei avea sanse mult mai bune sa te prezinti pe prima pagina in Google, sa obtii vizibilitate si sa generezi mai mult trafic.

Cauti un expert SEO? Da-ne un mesaj.

Crearea de continut excelent din cuvinte cheie long tail

Un alt beneficiu pentru cuvintele cheie long tail este faptul ca acestea ofera oportunitati excelente pentru adaugarea de continut pe site-ul tau web.

Folosind exemplele de cursuri de dans de mai sus, daca te gandesti la toate variantele de „clase de dans” pe care le ofera studioul tau, vei avea tot felul de oportunitati pentru noi pagini de site si postari de blog. Ai putea crea pagini despre diferitele stiluri de dans pe care le predai, despre diferitele niveluri de varsta si de abilitati, etc.

Google adora site-urile web care ofera continut proaspat, relevant si bine scris pentru utilizatori. Crearea de continut in jurul cuvintelor long tail, cuvintele cheie pe care oamenii le cauta, va ajuta la cresterea in clasament.

Cum pot gasi cele mai bune cuvinte cheie long tail pentru site-ul meu?

Dupa ce intelegi valoarea cuvintelor cheie long tail, este timpul sa faci cercetari si sa gasesti cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea ta. Iata 4 lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a gasi cele mai bune cuvinte cheie long tail, care vor aduce site-ului mai mult trafic si care vor ajuta la imbunatatirea ratei de conversie:

Incepe cu o lista

Scrie totul despre produsele si serviciile pe care le oferi. Daca ai un magazin de vanzare cu amanuntul, enumera toate tipurile si variantele de produse pe care le oferi. Nu trebuie sa te gandesti acum la toate combinatiile posibile de cuvinte. Poti adauga mereu altele in timp, dar cele mai populare sau profitabile combinatii sunt probabil cele la care te vei gandi mai intai.

Scopul este de a surprinde fiecare culoare, fiecare dimensiune, fiecare forma si fiecare adjectiv si adverb la care te poti gandi: imbracaminte pentru femei, imbracaminte pentru femei de culoare rosie, haine pentru femei skinny, haine largi pentru femei etc.

Pentru a putea vedea numarul de cautari, poti folosi adwords de la google, care te ajuta sa gasesti si termeni relationati pe langa numarul de cautari.

Verifica-ti competitorii

Deoarece este imposibil sa gasesti toate cuvintele cheie long tail care ar putea fi valoroase pentru afacerea ta, trebuie sa vezi ce face concurenta si sa folosesti informatiile in avantajul tau.

Clasare si prioritate

Dupa ce ai o lista de cuvinte cheie cu o potentiala valoare monetara, este timpul sa decizi pe ce cuvinte iti vei concentra strategia.

Deschide un fisier si enumera toate cuvintele cheie intr-o singura coloana, apoi volumul lor de cautare in coloana urmatoare. Acest lucru va dura ceva, dar va face sortarea mult mai usoara. Sorteaza coloana volumului de cautare in ordine descrescatoare. Cuvintele cheie din partea de sus a listei au cele mai mari volume de cautare si este probabil sa-ti aduca cel mai mult trafic. Acestea sunt cele pe care ar trebui sa-ti concentrezi mai intai strategiile de creare de continut.

Cuvintele cheie sunt esentiale pentru succesul site-ului tau. Poate fi o sarcina grea sa gasesti si sa te concentrezi pe cele mai importante cuvinte cheie, dar merita tot efortul. Desi cuvintele cheie short tail sunt usor de integrat in site, cuvintele cheie long tail vor fi cele mai profitabile pentru afacerea ta. Este posibil sa aduca mai putine cautari, dar cuvintele long tail pot aduce clienti, ceea ce inseamna ca vei face o vanzare usoara.

Sursa foto: http://getpatients.com.au/

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.