Nu este nimic nou sub soare cand spunem ca google pune mare accent pe experienta utiizatorului, pana la urma, utilizatorul este cel care decide ce este bine si ce nu pentru el, si atunci google, trebuie sa se muleze cumva pe cerintele acestuia. Partea mobila, este din ce in ce mai des folosita de utilizatori, impingand balanta dintre desktop/laptop, catre mobil.

Inca de luna trecuta, de pe data de 26 martie, google a inceput sa faca update pe partea mobila din rezultatele google. Este un nou semnal de alarma pentru cei care inca nu au varianta mobila, sau macar o varianta responsive care sa afiseze corespunzator informatiile pentru cei care intra de pe un dispozitiv mobil.

Cu toate ca multi programatori inca intampina dificultati cu acest tool, cea mai buna solutie ramane tot varianta mobila generata cu ajutorul tool-ului AMP de la google. Acest tool genereaza pagini html care se incarca foarte usor pe dispozitivele mobila, si pe langa asta, siteurile care folosesc acest tool, primesc un marcaj in rezultatele cautarilor, pentru ca utilizatorul sa inteleaga ca este o varianta mult mai rapida pentru dispozitivele mobile.

Cei de la google chiar fac trimitere catre o pagina cu sugestii de imbunatatire a partii mobile, unde afisarea este importanta, dar viteza este si mai importanta. Tu ce viteza de incarcare ai pe partea mobila? Verifica aici cu Google Insights.

One Trackback

  • By Google renunta la paginatie pe partea mobila on April 9, 2018 at 8:52 am

    […] concentreaza din ce in ce mai mult pe partea mobila, acest test urmand dupa imediata stire despre update-ul important pe partea mobila despre care vorbeam saptamana […]

Leave a Reply

Your email address will not be published.

shares