În urmă cu ceva timp, câteva luni, Chat GPT dădea știrea că vor afișa produse în rezultatele lor. Odată cu această informație, tragem și noi concluzia că trebuie să ne adaptăm produsele în așa fel încât să apară în acele rezultate, iar lucrurile stau cam așa:
Produsul trebuie să prezinte cât mai multe informații despre acesta. Având în vedere că 80% din conversațiile pe care oamenii le au cu Chat GPT sunt informaționale, trebuie și noi să adăugăm acele informații în detaliile produsului.
Ca să facem asta fără să aglomerăm pagina produsului, cel mai indicat este să avem un FAQ care să fie afișat după descriere și care să conțină aproape tot ce se poate despre produs:
- Cum se folosește acel produs
- Cum se întreține acel produs
- Pentru ce/cine este cel mai potrivit, iar aici putem dezvolta la nesfârșit în funcție de produsul prezentat. Dacă avem un buchet de flori, acesta poate fi dăruit unei mame, profesoare, vecine etc.
- Procesul de producție
- Materialele din care este făcut, în cazul în care nu avem acest lucru deja în descrierea acestuia
- Cu ce alte produse poate fi combinat din ce avem disponibil în site.
- Variații de preț în funcție de cantitate/accesorii în plus
- Lista poate continua atât cât ne duce imaginația.
Ca să fie ușor pentru potențialul client, dar și pentru motoarele de căutare, acest FAQ poate fi ascuns sub un tab cu “vezi mai mult”, care să afișeze toate informațiile atunci când este apăsat.
Acestea sunt doar informații de bază, voi reveni cu un articol complet despre asta.