Creștere predictibilă pentru magazinul tău online
Parteneri






Pe ce platforme activam




De ce este SEO atât de important?


Cum funcționează SEO pentru ecommerce?
Vizibilitate sporită → crește expunerea și notorietatea brandului
Trafic mai mare → duce la conversii și venituri mai ridicate
Elemente pentru un SEO de succes în ecommerce
Analiză țintită de cuvinte cheie
Conținut de blog
Structura site-ului & viteză
Viteza de încărcare este un alt element esențial al funcționalității, deoarece aproape 40% dintre utilizatori părăsesc un site dacă acesta se încarcă în mai mult de trei secunde. Rata mare de respingere (bounce rate) afectează negativ CRO-ul și contribuie la pierderea potențialilor clienți.
PR & Outreach
O altă resursă valoroasă pe care o folosim pentru link building este HARO. Oferind expertiză din domeniul tău unor publicații și instituții media importante, putem garanta că cititorii vor fi direcționați organic către tine și site-ul tău.
Identificarea problemelor
Cercetare repetată de cuvinte cheie
Fii magazinul recomandat de AI: Apari în ChatGPT și AI Overviews

Întrebări Frecvente
Cum este SEO pentru ecommerce diferit de SEO-ul obișnuit?
Gestionarea unei campanii SEO pentru un brand de ecommerce presupune punerea accentului pe anumite zone cheie, pentru a ajuta site-ul să progreseze. Procedurile standard de SEO se aplică în continuare și pentru un magazin online (ex.: lucrări tehnice și de dezvoltare pe site, conținut optimizat pe pagini și campanii de promovare externă), însă este esențial ca toate eforturile strategice să fie orientate spre transformarea utilizatorilor în clienți.
Strategia se poate concentra mai mult pe identificarea oportunităților care îmbunătățesc experiența utilizatorului și care pot inspira vizitatorii să cumpere, pe cuvinte cheie orientate spre atragerea publicului potrivit și pe crearea de acțiuni de promovare care să îi ajute pe oameni să descopere site-ul tău.
Costă SEO pentru Ecommerce mai mult decât SEO-ul obișnuit?
Nu am stabili neapărat un preț diferit între un magazin online și, de exemplu, o afacere axată pe generarea de lead-uri. Deși abordarea noastră și recomandările de proiect vor varia, recomandăm întotdeauna stabilirea prețului în funcție de ceea ce are nevoie exact o afacere. Dacă identificăm zone cu oportunități suplimentare, le semnalăm adesea clienților și facem recomandări, astfel încât aceștia să poată alege ce se potrivește cel mai bine bugetului lor.
Au nevoie magazinele online de SEO?
Credem cu tărie că magazinele online au absolut nevoie de SEO pentru a se evidenția și a se poziționa în fruntea industriei lor. SEO continuă să ofere cel mai bun ROI pe termen lung în marketingul digital, comparativ cu toate celelalte strategii de marketing din partea superioară a canalului de vânzări (top of funnel). Obținerea unor poziții de top pentru termeni de căutare relevanți și creșterea vizibilității în căutările asistate de AI (Google AI Overviews, ChatGPT, alte LLM-uri) sunt esențiale pentru atragerea unui trafic mai mare pe site și pentru creșterea capacității de a genera vânzări.
Care sunt aptitudinile sunt necesare pentru SEO în ecommerce?
Colaborarea cu membri de echipă competenți, capabili să livreze o campanie SEO eficientă, este esențială dacă îți dorești rezultate de succes. Pe primul loc se află specialiștii în dezvoltare și tehnicienii SEO cu experiență, care pot identifica și corecta problemele site-ului tău. În al doilea rând, ai nevoie de un membru al echipei capabil să creeze conținut atât orientat spre vânzare, cât și bine optimizat pentru motoarele de căutare.
Pe lângă acestea, este necesar și un specialist care să poată obține linkuri către site-ul tău de pe platforme relevante pentru industria ta. În afara acestor roluri, este important ca toate persoanele implicate în campanie să beneficieze de formare continuă și actualizată de la mentori din domeniu. Oricine lucrează la campania ta trebuie să fie capabil să identifice rapid zonele de îmbunătățire și să le optimizeze, menținându-se în același timp la curent cu tendințele mereu în schimbare din industrie.
Am nevoie de o agenție SEO pentru e-commerce?
Probabil că da – deși un proprietar de afacere sau un manager de marketing poate pune bazele unui SEO solid pentru magazinul său online, gestionarea, întreținerea și promovarea constantă a unui magazin online sunt procese complexe și consumatoare de timp. Pentru a avea succes, este nevoie de design, dezvoltare, conținut, strategii de optimizare a ratei de conversie (CRO) și multe altele.
Cum poate SEO pentru e-commerce să ajute magazinul meu?
Motoarele de căutare rămân principala sursă de trafic și afaceri pe internet. Dacă deții un magazin online, SEO pentru e-commerce te ajută să identifici cuvinte cheie legate de achiziția și vânzarea produselor tale, să te clasezi bine în fața consumatorilor pregătiți să cumpere, ceea ce, la rândul său, stimulează creșterea veniturilor.