De ce este important sa ai un blog pe site-ul tau de comert electronic

Site-urile de comert electronic prospera. Aceste site-uri web au inflorit, iar industria este plina de noi companii care lanseaza site-uri de comert electronic. Concurenta a crescut treptat si toata lumea urmareste crearea unui nume de marca.

Cuvantul blogging a luat amploare in aceasta industrie, si a lasat foarte multa lume confuza. De ce avem nevoie de un blog pentru site-ul care se ocupa de achizitiile online? Sau trebuie sa avem un blog unic pentru tot continutul nostru? In ultima perioada, multe alte intrebari au invadat antreprenorii. Sa aruncam o privire asupra modului in care blogurile reusesc sa faca o diferenta pentru orice site web.

Un blog contribuie la SEO

Majoritatea utilizatorilor folosesc motoare de cautare, pentru a gasi diferite site-uri de comert electronic care vand produsele pe care ei le cauta. O afisare mai mare in rezultatele cautarii este rasplatita cu sanse maxime de vizite ale clientilor si, in final, cu achizitii. SEO este una dintre cele mai cruciale tehnici de marketing pentru orice companie bazata pe web. „Bloggingul nu inseamna sa publici cat de mult poti. Este vorba despre publicarea cat mai inteligenta ”- Jon Morrow

Utilizarea celor mai bune cuvinte SEO in blog stimuleaza in mod obligatoriu vizionarile site-ului web la un nivel semnificativ. Cele mai potrivite cuvinte cheie long tail relevante in industria ta, pot fi cercetate cu ajutorul unei varietati de instrumente disponibile. Pentru cele mai bune rezultate, trebui sa apelezi la o companie profesionala SEO.

Alerta competitiva – Ramai activ in competitie si urmareste cu atentie subiectele si cuvintele cheie acoperite de concurenti, si de cele mai bune bloguri de comert electronic. Trebuie sa te concentrezi pe continut unic si informativ. O singura postare pe blog poate satisface doar intentia, dar nu si scopul. Postarile frecvente pe blog sunt obligatorii. Google priveste aceste site-uri ca fiind active si le claseaza mai sus in rezultatele cautarii.

Un blog creeaza backlinks

Backlink-urile sunt, de asemenea, necesare pentru a genera rezultate mai bune in motoarele de cautare. Un numar mai mare de pagini pe un site web, duce la un numar mai mare de backlink-uri interne. Adaugarea butonului de partajare a paginii de blog permite oricarui utilizator sa partajeze blogul si, prin urmare, sa creasca backlink-urile pentru pagina principala a site-ului.

Un blog genereaza mai multi potentiali client

Cresterea clientilor potentiali este una dintre principalele tinte de afaceri. Un numar mai mare de pagini cu continut eficient, de pe orice site de comert electronic, aduce mai multi clienti si discutii. Potrivit hubspot, companiile cu 401 pana la 1000 de pagini de continut, tind sa obtina de 6 ori mai multi potentiali clienti decat cele cu 51-100 de pagini. Crearea blogurilor si vanzarea produselor pe site-uri precum WordPress poate fi, de asemenea, o tehnica de generare de clienti potentiali.

Un blog aduce rate de conversie pozitive

Cresterea ratelor de conversie este unul dintre rezultatele pe care le doreste orice antreprenor. O actualizare regulata a blogurilor, cu continut de inalta calitate, te va rasplati cu rate mai mari de conversie si loialitate de marca. Fluxul continuu de informatii eficiente pe blog poate atrage multi clienti noi, si te ajuta sa-i pastrezi pe cei existenti.

Conform hubspot, ROI-ul general este mai probabil sa creasca pentru companiile care posteaza pe bloguri in mod regulat. Intreprinderile care acorda prioritate bloggingului au o crestere de 13 ori mai mare in ROI an de an.

Un blog creeaza recunoasterea marcii

Initierea unui site de comert electronic este astazi un obiectiv simplu, cu ghiduri stabilite si cu ajutorul serviciilor de design. Ce este complicat, vine dupa aceasta etapa. Recunoasterea marcii este unul dintre obiectivele principale ale oricarei companii si bloggingul s-a dovedit a fi un instrument eficient.

Evidentiaza imaginea sociala – Imaginile utilizatorilor care folosesc produsele sunt cel mai bine retinute. Experientele reale ale utilizatorilor legate de produsele tale, vor amplifica increderea utilizatorului dupa citirea blogului. Blogging-ul actioneaza, de asemenea, ca un mijloc eficient de propagare si publicitate a initiativelor sociale si a mesajelor purtate de companie. Blogurile scrise bine genereaza trafic si atentie mass-media.

Un blog conecteaza site-ul web cu audienta

Partea umana a site-ului tau web poate fi bine elaborata prin intermediul blogului. Exploateaza la maximum aceasta oportunitate si raspunde la toate problemele si preocuparile consumatorilor de pe blogul tau. Fii explicit si foloseste un ton prietenos. Cand se creeaza o conexiune, oamenii au mai mare incredere in site-ul tau, si astfel iti poti creste numarul de clienti.

Ofera ghiduri de utilizare pentru produsele tale, scenarii si intrebari frecvente, pentru a ajuta clientii. Incarca videoclipuri despre utilizarea produselor pe blogul tau, pentru a ajuta cumparatorii sa afle totul despre ceea ce achizitioneaza.

Un blog influenteaza publicul

Marketingul a fost dominat de apeluri si e-mailuri in trecut. Dar, astazi, strategiile unice de marketing sunt necesare. Blogul poate fi folosit pentru marketing si pentru a face ca marca ta sa ajunga la masele de oameni online.

Utilizatorul poate fi informat prin intermediul blogurilor despre lansarile magazinului, locatia si specializarea acestuia. De asemenea, utilizatorii pot fi notificati despre locurile de munca vacante si alte actualizari ale site-ului. Este un instrument bun pentru publicitatea produselor lansate recent si a actualizarilor din stoc.

Social media este cea mai recenta platforma de marketing vizata. Social media este un mijloc de a deveni viral si popular in cel mai scurt timp. Strategiile de marketing de astazi care nu iau in considerare social media, se pot prabusi sau pot fi un esec.

Optiunile like, share si comment ar trebui sa fie ca niste decoratiuni pretioase pe orice pagina de blog. Uneori, o singura postare pe blog primeste mii de like-uri si partajari, achizitionand o baza de clienti care ar putea fi practic obtinuta foarte greu fara un blog.

Un singur tweet al blogului tau aduce un numar mare de vizitatori si imbunatateste vizibilitatea. Maparea corecta a retelelor de socializare iti poate extinde blogul la o popularitate si vizibilitate de neimaginat.

Blogurile pot fi cele mai ieftine metode de marketing. Cu bloguri bune si postari frecvente, publicul tinta poate fi atras si legat puternic de brand. Popularitatea pe social media genereaza trafic mai mare, si astfel obiectivele de marketing direct pot fi indeplinite.

Un blog creeaza unicitate cu informatii suplimentare

Clientii cauta informatii suplimentare pentru o satisfactie maxima. Site-urile web pot adauga valoare si pot satisface aceasta sete de cunostinte al utilizatorului. Informatiile unice ale industriei sau orice alte informatii de ultima ora, pot conecta mai multi cititori la blog, conducandu-i in cele din urma catre site-ul tau web si marca.

Un blog creeaza o baza de clienti

O baza de clienti deja construita este un element deghizat pentru orice site de marketing. A castiga loialitatea clientilor pare a fi o sarcina grea, dar odata creata baza de date, calea este destul de lina. Clientii tind sa reviziteze un site web pentru produse si din nenumarate alte motive. Un blog poate contribui foarte mult la crearea unei baze de date, daca este utilizat in mod intelept.

Creeaza o baza de date de e-mail – In timp ce comunici cu utilizatorii, colecteaza adresele de e-mail ale celor care interactioneaza. Pastreaza aceste e-mailuri pentru a crea o baza de clienti. Trimite e-mailuri pentru fiecare actualizare, lansare si stire. Marketingul prin email ramane inca o buna metoda de promovare.

Un blog imbunatateste implicarea clientilor

Comentariile sunt destinate sa obtina implicarea clientilor. Clientii comenteaza pe blog si daca primesc raspunsuri bune, se genereaza un factor de incredere in utilizatori si, in cele din urma, loialitate fata de brand. A aborda in mod sensibil toate comentariile negative este o miscare cruciala pentru orice marca.

Recompenseaza-ti clientii cu cadouri. Recompensele nu trebuie sa fie neaparat produse. Mai degraba pot fi puncte de recompensa, abonamente gratuite, oferte speciale etc. Odata ce baza ta de clienti este la curent cu mecanismul tau de recompensare continua, acestia vor fi atenti la fiecare actualizare de pe site si blog.

Bloggingul poate fi cel mai eficient instrument in stabilirea credibilitatii ca marca pe piata. Postarile nu ar trebui sa fie un afisaj al marketingului grabnic sau disperat. Mai degraba ar trebui sa fie bine gandite si scrise, pastrand in minte publicul tinta.

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.