Cum se face corect SEO off-page?

Cand vine vorba de SEO, exista doua abordari pe care le poti adopta pentru a creste clasamentul site-ului tau in cautari: SEO on-page si SEO off-page. SEO on-page se refera la modificarile si imbunatatirile pe care le poti face in site pentru a-ti creste clasamentul, in timp ce SEO off-page se refera la ceea ce poti face in afara site-ului tau (pe alte site-uri, deci, in afara paginii) pentru a-ti ridica clasamentul.

Ambele sunt esentiale pentru a te asigura ca site-ul tau va aparea in cautari, dar ne vom concentra in acest articol pe SEO off-page.

Optimizarea site-ului tau pentru SEO off-page inseamna ca va trebui sa imbunatatesti modul in care atat utilizatorii cat si motoarele de cautare iti vad site-ul in termeni de credibilitate, autoritate, popularitate si relevanta. In termeni mai simpli, este necesar ca alte site-uri de pe web (in mod ideal, respectabile) sa faca legatura cu site-ul tau pentru a-l promova sau pentru a garanta pentru el. Acest lucru are avantaje majore pentru reputatia site-ului tau.

SEO On-Page vs. Off-Page

SEO On-Page vs. Off-Page

Iata cum poti face rapid diferenta dintre SEO on-page si off-page. SEO pe pagina include in general factori precum:

  • Titluri de pagini si rubrici
  • Imagini
  • Meta descrieri si etichete
  • URL
  • Pagini cu incarcare rapida
  • Continut de inalta calitate si actualizat regulat
  • Link-uri interne

SEO off-page se reduce la un factor major, care reprezinta backlink-urile de inalta calitate pentru site-ul tau. Este foarte important sa obtii doar link-uri de calitate, chiar daca sunt mai putine. Sunt mai multe modalitati prin care poti obtine backlinks pe site-ul tau:

  • Guest posting pe blog
  • Activitate social-media
  • Crearea de continut de inalta calitate care sa fie distribuit
  • Advertoriale

Guest post sau Blogging

Inainte de marketingul social si influencer, blogurile erau la mare cautare. Una dintre cele mai timpurii strategii de marketing de pe web, bloggingul a trecut testul timpului, oferind rezultate foarte bune in continuare. Conform datelor:

  • Bloggingul este al doilea cel mai important tip de continut pentru marketeri
  • 60% dintre marketeri folosesc bloguri in continutul lor social-media
  • Site-urile cu bloguri au cu 434% mai multe pagini indexate

Tocmai datorita acestei popularitati si eficiente, guest posturile pe bloguri reprezinta o strategie de marketing puternica. Cand publici o postare ca invitat pe un blog influent (si foarte bine cotat), poti obtine, de obicei, un backlink catre site-ul tau, fie in articol, fie in biografia autorului.

Advertoriale

Folosirea de advertoriale este o strategie de SEO off-page foarte populara. Site-urile sau brand-urile lucreaza cu bloggeri, pagini de social-media si site-uri de calitate pentru a-si promova afacerea, produsele sau serviciile. Deoarece aceste site-uri se bucura de audiente uriase si Domain Authority mare, firmele profita de acest lucru prin postarea de articole utile, unice, care contin cuvintele cheie vizate si link-uri catre paginile din site care au nevoie de o pozitie mai buna in clasamentele motoarelor de cautare.

Esti in cautare de advertoriale? Vezi aici oferta noastra.

Continut de calitate

Toate strategiile SEO off-page nu vor functiona daca nu creezi in mod regulat continut de inalta calitate si partajabil. Daca ai continut de calitate, poti obtine:

  • Postari de tip guest pe bloguri si site-uri de influenta
  • Partajare pe retelele de social media
  • Recomandari si posibile propuneri de parteneriat

Urmeaza aceste strategii extrem de importante si vei observa ca va creste pozitia ta in clasamentele motoarelor de cautare. Pe masura ce obtii rezultate mai bune in cautari, vei obtine si mai mult trafic, ceea ce va avea un impact mare si asupra conversiilor.

Alte articole

Dupa cat timp se vad rezultate in urma strategiei SEO

Cu aceasta intrebare incep majoritatea clientilor nostri atunci cand vor sa inceapa o campanie SEO. Ei bine, raspunsul scurt este ca poate dura intre 4 si 12 luni pentru a vedea imbunatatiri notabile. Dar raspunsul real este putin mai nuantat si depinde de o varietate de factori care se leaga de strategia dvs. generala de […]

Read More
E-commerce SEO: Cele mai bune practici pentru paginile out-of-stock

Gestionarea stocurilor pentru o afacere mare de comerț electronic poate fi destul de dificilă și, prin urmare, de multe ori întâlnim pagini de produse care nu mai sunt în stoc în timp ce navigăm pe site-ul unui comerciant cu amănuntul online. Când vine vorba de SEO, gestionarea paginilor de produse epuizate și aderarea la cele […]

Read More
Link building pentru magazinele online

Link-urile joaca un rol vital in SEO. Consensul general este ca acestea contribuie cu mai mult de 50% la succesul tau SEO. Link-urile interne sunt link-uri din cadrul unui site web. Cand vorbim de link building ne referim la link-uri de pe alte site-uri web, numite si link-uri externe. In cadrul SEO, cele mai multe […]

Read More
1 2 3 6
© 2020 SEO Pack . Toate drepturile rezervate.